Nyilvánvaló, hogy a The Coalition csapata egy ideje kacérkodik az ötlettel, hiszen már a Gears 5 kampánya is felvonultatott néhány nagyobb, nyílt, szinte open world-játékra emlékeztető szekciót, ahol a fő küldetésszálak mellett egy sor opcionális tennivaló és egy iszonyat menő siklójármű is helyet kapott.
Aligha érhet minket tehát igazán meglepetésként Nick Baker (Shpeshal Nick) beszámolója az XboxEra Podcast legújabb adásában, miszerint nagyon jó esély van arra, hogy a Gears 6 ennél is jóval határozottabban épít majd a nyílt világra vagy a nyílt pályaszakaszokra. Habár a Gears 5 nyitottabb szekcióit éppen annyian utálták, mint amennyien imádták (hasonlóan a Halo Infinite váltásához), világos, hogy az open world-jellegű felépítés jóval nagyobb kreatív szabadságot ad a fejlesztőknek, mint a klasszikus Gears of War-játékok szigorúan csőszerű felépítése.
A szivárogtató emellett egy másik apró infómorzsát is elhintett: a Gears 6 fejlesztése már sokkal előrehaladottabb állapotban áll, mint ahogy azt a legtöbben gondolnák. Mivel a Microsoft és a The Coalition hivatalos leleplezése még várat magára, nehéz megmondani, hogy ez pontosan mit jelenthet, de egy ilyen kijelentés után nem lepődnénk meg azon, ha jövőre (vagy akár idén decemberben a The Game Awardson) bemutatkozna az új epizód.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.