Továbbra sem látni enyhülést a Skull & Bonesszal kapcsolatos, régóta fennálló fejlesztési problémák terén, a Kotaku értesülései szerint a játék már a harmadik kreatív rendezőjét, Elisabeth Pellent fogyasztja el, aki eredetileg 2018-ban csatlakozott a stúdióhoz és a projekt újraindításáért felelt.
Noha a Skull & Bones zárt bétatesztje a múlt hónapban zárult le, és a hivatalos tervek szerint a kalózos cím még a Ubisoft jelenlegi, azaz 2024 márciusában végződő pénzügyi évben a boltokba kerül, ám a lap forrásai szerint a pontos megjelenési dátumot - érhető okokból -, még mindig nem sikerült belőniük.
A forrás szerint Pellen, aki a 2003-as XIII című shootert írta és rendezte, valamint a Splinter Cell: Pandora Tomorrow vezető pályatervezője volt, várhatóan az év végéig marad a stúdiónál. A béta során kapott pozitív visszajelzések "kiemelik Elisabeth és az egész csapat felbecsülhetetlen értékű munkáját", ugyanakkor a cél az, hogy a "lehető legjobb élményt nyújtsák a játékosoknak, figyelembe véve a visszajelzéseket, és tovább csiszolják a játékot".
A szingapúri csapatnak a helyi munkaügyi bírósággal is meggyűlt a baja, miután munkahelyi zaklatással és a vállalatnál tapasztalt tisztességtelen bánásmóddal vádolják. Van rá esély tehát, hogy a Skull & Bones tovább csúszik majd, ugyanakkor nem valószínű, hogy Pellen vízióját sutba dobják, magyarán az elképzelései alapján fejezik be a Ubisoft első 70 dolláros játékát.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.