Továbbra sincs minden rendben a Skull & Bones körül

  • Írta: zoenn
  • 2023. szeptember 7.
  • Gyászhír
Link másolása
Már a harmadik kreatív direktorát veszíti el a Ubisoft Singapore kalózos játéka, ráadásul a pletykák szerint még mindig nem tudnak megjelenési dátummal szolgálni. Nehéz szülés lesz a Skull & Bones.

Továbbra sem látni enyhülést a Skull & Bonesszal kapcsolatos, régóta fennálló fejlesztési problémák terén, a Kotaku értesülései szerint a játék már a harmadik kreatív rendezőjét, Elisabeth Pellent fogyasztja el, aki eredetileg 2018-ban csatlakozott a stúdióhoz és a projekt újraindításáért felelt.

Noha a Skull & Bones zárt bétatesztje a múlt hónapban zárult le, és a hivatalos tervek szerint a kalózos cím még a Ubisoft jelenlegi, azaz 2024 márciusában végződő pénzügyi évben a boltokba kerül, ám a lap forrásai szerint a pontos megjelenési dátumot - érhető okokból -, még mindig nem sikerült belőniük.

A forrás szerint Pellen, aki a 2003-as XIII című shootert írta és rendezte, valamint a Splinter Cell: Pandora Tomorrow vezető pályatervezője volt, várhatóan az év végéig marad a stúdiónál. A béta során kapott pozitív visszajelzések "kiemelik Elisabeth és az egész csapat felbecsülhetetlen értékű munkáját", ugyanakkor a cél az, hogy a "lehető legjobb élményt nyújtsák a játékosoknak, figyelembe véve a visszajelzéseket, és tovább csiszolják a játékot".

A szingapúri csapatnak a helyi munkaügyi bírósággal is meggyűlt a baja, miután munkahelyi zaklatással és a vállalatnál tapasztalt tisztességtelen bánásmóddal vádolják. Van rá esély tehát, hogy a Skull & Bones tovább csúszik majd, ugyanakkor nem valószínű, hogy Pellen vízióját sutba dobják, magyarán az elképzelései alapján fejezik be a Ubisoft első 70 dolláros játékát.

1.
1.
suresz
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...