Drága mulatság volt egyenesbe hozni a Cyberpunk 2077-et

Link másolása
A Cyberpunk 2077 rajtja nem ment valami fényesen, azonban a későbbi update-ek után kezdett egyenesbe jönni a játék. A Phantom Liberty pedig a lehető legjobbat tette vele! De mibe került ez a fejlesztőknek?

A Cyberpunk 2077 indulása nem volt zökkenőmentes, de a fejlesztők addig javítgatták és bővítették a videójátékot, hogy végül már egy igazán közkedvelt címnek számít. Most azonban lerántották a leplet arról, hogy ez a folyamat mennyibe is került a CD Projekt RED számára. A cég körülbelül 125 millió dollárt költött a Cyberpunk 2077-re a megjelenés után, csak arra, hogy a már kész videójáték egyenesbe jöjjön. Erre szolgáltak az Edgerunners és az Update 2.0 javítócsomagok és természetesen a nemrég debütált Phantom Liberty DLC is. 

A CD Projekt Investor Day prezentációján jelentették be, hogy az Idris Elba főszereplésével készült bővítmény fejlesztése borsos 275 millió lengyel zlotyiba (kb. 62,7 millió dollár), a forgalmazása pedig körülbelül 95 millió lengyel zlotyiba (kb. 21,6 millió dollár) került. Piotr Nielubowicz, a játékfejlesztő cég pénzügyi igazgatója azt is elárulta, hogy a Cyberpunk jelengenerációs konzolokra való átültetése 178 millió lengyel zlotyiba (kb. 40,9 millió dollár) került. A három számadat együtt, a Phantom Liberty költségeit és a Cyberpunk 2077-nek a megjelenéskori rossz állapotból való visszahozására fordított összeget összesítve 546 millió lengyel zlotyi, tehát körülbelül 125,9 millió dollár. A kérdés csak az, hogy mennyi bevételt hoz ezek után a Cyberpunk 2077? 

6.
6.
Grabowsky30+
#4: Nem kellett volna, csak amikor elkezdték nyomni a játék marketingjét még nem volt a jelen generáció. Lehetett kapni xbox one-t cyberpunk festéssel, azért az nagyon égő, hogy nem is működött rajta a játék, de azért kirakták a polcokra. Én pc-n nyomtam láttam már rosszabb optimalizálást, használható volt, ha nem valami bug miatt szívtál. Most már tényleg korrekt a játék mindig is tetszett, talán pont ezért is haragudtam rájuk, hogy lehetett ezt ilyen szemét állapotban kiadni, egy olyan időpontban amikor mindenki ki volt hegyezve már valami jó játékra.
5.
5.
MikeHock
A lényeg, hogy jelen formájában zseniális, teljesen rá vagyok állva. :D
4.
4.
Parano1d
#3: A régi konzolokra nem is kellett volna kiadni, PC-n, és az új generációs konzolokon nem volt azért olyan vészes.
Egy biztos, mivel az alapjátékból nagyjából 25 milliót adtak el, volt lóvé amiből ki tudták pofozni.
3.
3.
Grabowsky30+
#1: Pont ez az, hogy ezt lóvét a megjelenés előtt kellett volna rákölteni. Az a kérdés inkább, hogy hány vásárlót vertek át a megjelenéskor és a játékosok mennyit költöttek a játékra, úgy hogy egy forintot nem ért főleg a régebbi konzolokon.
2.
2.
csoki0619
1 zlotyi az mennyi fotyiba?
1.
1.
Raam989
"A cég körülbelül 125 millió dollárt költött a Cyberpunk 2077-re a megjelenés után, csak arra, hogy a már kész videójáték egyenesbe jöjjön."

Ez a játék nem volt kész, amikor megjelent... :D
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...