Nem mintha a Disney-nek szüksége lenne rá, de egy új összefogásnak köszönhetően a TikTok népszerűsíti a világ leghíresebb, animációs filmjeit gyártó márkáját. A fiatalok kedvenc social media felülete egy vadiúj oldalát mutatja meg: egy hirdetésre kattintva máris egy játékba csöppenhetnek a felhasználók. Ha a TikTok keresőfelületén beírod a "Disney 100" szavakat, akkor kidob egy hirdetést az algoritmus, amire rányomva máris kezdődhet a móka.
Egy kattintással feloldódik néhány látványos Disney-s filter és egy kártyagyűjtős játék is. Ha egy #disney100-as jelölésű videót posztolsz a saját felületeden, akkor begyűjthetsz egy kártyát: akinek minél hamarabb meg lesz az összes Disney karakter, az lesz a nyerő! Ha már beleélted magad és talán már írod is a keresőbe a kulcsszavakat, akkor van egy rossz hírem. Ez a funkció egyelőre Magyarországon nem érhető el, de reméljük, hogy hamarosan ide is bevezetik!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.