Az évekig tartó fejlesztés után idén május 21-én végre újra Senua bőrébe bújhatunk, hogy bosszújában segítsük a pszichózisban szenvedő viking nőt. Az első vélemények, élmények is befutottak a játékkal kapcsolatban az alapján a 45 perces kivonat alapján, amit a Ninja Theory biztosított a nagyobb külföldi lapoknak.
A hangulat és a horror atmoszféra, ahogy az eddigi trailerek alapján is sejthető volt, a folytatásban is nagyon erős lesz. Ami újdonság, az a harcrendszer átdolgozása lesz, ami sokkal dinamikusabb és egyben nehezebb is lett, igaz, épp csak belekóstolhattak az újságírók. Sem az IGN, sem pedig a GameSpot munkatársa sem nevezte soulslike-nak a játékot, viszont a Hellblade 2 mindkettejük szerint nehéz, a hárításhoz pontosnak kell lennünk, az ellenfelek pedig könyörtelenül kihasználják majd, ha hibázunk. A GamesRadar a játék mesteri hanghatásait emelte ki, így nemcsak a szemünknek lesz lebilincselő élmény a játék, hanem a fülünknek is.
Ahogy az első rész, így a folytatás is egy erős fókusszal rendelkező, lineáris, történet központú játék lesz a Polygon szerint, ami vélhetőleg nagyban hozzájárul majd az egyébkénti történet erejéhez. A Polygon cikke azért is érdekes, mert náluk ütközött ki Tameem Antoniadesnak, a játék rendezőjének hiánya, aki nem vett részt az eseményen. A lap kérdésére reagálva az Xbox később megerősítette, hogy a rendező elhagyta a fejlesztőstúdiót. Tameem Antoniades a Ninja Theory egyik alapítója, stúdiónál töltött több mint 20 év alatt olyan játékokon dolgozott, mint a Heavenly Sword vagy a DmC: Devil May Cry. Távozását sem ő, sem az Xbox, sem pedig a fejlesztőstúdió nem jelentette még be hivatalosan.
De van az éremnek a másik oldala is, mégpedig az, hogy a grafika fontos része egy játéknak. Ha nem is a legfontosabb, de azért fontos. És ezt most nagyon ne vegye magára, akinek nem inge, de van egy olyan vetülete is ennek a dolognak, hogy vannak, akik a grafikát mindig félresöprik, hogy "nem kell", de ezen hozzászólók egy része igazából nem látott, tapasztalt és élt meg egy jó játékélményt egy atom jó és hozzá atom jó grafikájú játékkal. Tehát, érted, nem volt az, hogy a Witcher 3 megjelenésénél első nap full grafikán megélni egy csodát, amilyet még nem látott, vagy nem volt az, hogy ugyan ez CP2077 első nap full Ray Tracing és hatalmas lopakodás és pillázás, amíg a többiek a neten pusztulnak.
De ugyan így TLOU2, HFW, akinek tetszettek ezek és első nap: az a grafika? Lehetne folytatni bármilyen, már említett Crysis-szel, meg mindennel, de igenis számít a jó grafika, ha maga a játék is jó.
Tehát az, hogy brutál graf nélkül is lehet jó egy játék és lehet jól játszani az totál igaz... De ez nem jelenti az, hogy minden játéknak kötelező rondának lennie, vagy hogy ha rondább lenne, akkor jobb lenne.
És ki mondja meg *előre* 7800X3D és 4090 nélkül, hogy ez a Seuna 2 jobb lett volna szar grafikával 60 fps mellett? Mert aki ezt megmondja most, annak ne higgyetek el semmit sem a gaming-ről.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.