A Judas készítőinél köthetnek ki az Arkane Austin fejlesztői

Link másolása
Ken Levine egy nyilvános posztban jelezte, hogy szívesen "átvenné" az Arkane Austin elbocsájtott munkatársait, főleg a tervezői csapatba tudna nekik helyet biztosítani.

A BioShock-játékok készítője, Ken Levine is reagált az Xbox háza táján a múlt héten kialakult helyzetre a maga módján. X-re kitett posztja egy egyáltalán nem burkolt ajánlat a kirúgott fejlesztőknek, akiket szívesen látna a Judas csapatában. Leginkább a tervezésben jártak kollégákra van szükségük, viszont nem kétséges, hogy ezen a területen kívül eső fejlesztők számára is biztosíthatnak helyet a stúdiónál.

A BioShock szellemi örökösének szánt Judas megszületése is egy stúdió bezárásához kötődik, Levine korábbi csapatának, az Irrational Gamesnek kellett megszűnnie hozzá. Ezt nem felejtették el megemlíteni a kommentelők sem, bár igaz, hogy az egy egészen más légkörben, más körülmények körülmények között meghozott döntés volt.

A Judas a Take-Two tervei szerint a 2026-os pénzügyi évben jelenik meg, ami 2025 áprilisa és 2026 márciusa közé esik, tehát ha most felvesznek valakit, úgy még elegendő ideje marad, hogy érdemben dolgozhasson a játékon. Természetesen az extra emberek sorsa a Judas megjelenését követően egyáltalán nem ismert.

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...