2 éve annak, hogy a Take-Two felvásárolta az egyik legnagyobb szereplőt a mobilpiacon, a Zyngát. Akkoriban ez az akvizíció volt a második legnagyobb a videójáték-iparban a maga 12,7 milliárd dollárjával, Zelnick pedig úgy fogalmazott közleményében, hogy „megvan a lehetőségünk, mind fejlesztői, mind kiadói szempontból, hogy optimalizáljuk az új címek készítését, melyek a Take-Two szellemi tulajdonain alapulnának...”
A héten megrendezett TD Cowen konferencia során Zelnicket arról kérdezték (derül ki a VGC riportjából), hogy történt-e valami haladás afelé, hogy ezeket az ambíciókat kielégítsék, vagy egyáltalán még mindig szeretnének-e betörni a mobilpiacra.
Zelnick válaszában elmagyarázta, hogy ugyan PC-n és konzolokon tényleg sikeresek játékaik – mint a GTA-, Borderlands-, vagy épp az NBA-sorozat -, de mobilokon azon játékok lesznek igazán nyereségesek, melyek eredendően mobilokra készülnek, mint a Match Factory. Elmondta, hogy ők nem tudják megismételni a Call of Duty: Mobile sikerét, hiszen az már egy univerzum, vagy ahogy ő fogalmazott: egy „superset”.
Annak ellenére, hogy továbbra is próbálkoznak mobilokon, más fronton már „feladta” a Take-Two, így búcsút inthetünk a Private Divisionnek, az indie címekkel foglalkozó divíziójuknak.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.