DLSS 3.5-el érkezik majd a Star Wars Outlaws

Link másolása
A Ubisoft játéka a legújabb Nvidia technológiákat fogja használni, úgy mint a sugárkövetés, a sugár rekonstrukció és az Nvidia Reflex, ami a késleltetésben csökkentésében segít majd.

A nyár végén a messzi-messzi galaxis eddig kevésbé ismert oldalát csodálhatjuk meg a Ubisoft nyílt világú kalandjában, a csempész Kay Vess bőrébe bújva pedig a birodalmi rohamosztagosoktól kezdve a rivális bűnözőkig mindenféle fenyegetéssel szembe nézhetünk majd. Azt eddig is sejtettük, hogy a játék szép lesz, de az Nvidia legújabb blogposztja alapján a Star Wars Outlaws lehengerlő látványt nyújt majd.

Az, hogy a játék már kapásból támogatni fogja a DLSS 3.5-öt, szinte magától értetődőnek hat, de ezen felül az Nvidia féle Ray Tracing, Ray Reconstruction, valamint az Nvidia Reflex is a támogatott technológiák között szerepel majd. A sugárkövetés fejlett változatainak köszönhetően talán a legszebb Star Wars-játékot tisztelhetjük majd az Outlawsban, ezt alátámasztandó külön trailert is kapott a játék technikai oldala.

Az Nvidia Reflex mint technológia a késleltetés csökkentését támogatja, ami kombinálva a képkockagenerálással és a sugárkövetéssel egy gyönyörű, mégis magas fps-számú és sima játékélményt kell, hogy biztosítson. A Star Wars Outlaws augusztus 30-án jelenik meg PC-re, PlayStation 5-re és Xbox Series X/S-re. A fent felsorolt feature-k természetesen PC, RTX kártyával lesznek elérhetők, illetve az Nvidia GeForce Now is támogatni fogja majd őket.

3.
3.
DragonBleacPiece
#1: majd moddal berakod a stellar blades kiscsajt a karakterednek, aztán max rebo orrmánya az égnek áll ha meglát jó lesz? :D
2.
2.
Obi Wan Kenobi
#1: Vigyázz, nehogy valaki rád süsse, hogy csak akkor játszol a játékkal ha jól néz ki a főszereplő :)
1.
1.
koffein
Addig amíg ez a krumpliszsák fejü hösnô marad, addig nekem teljesen mindegy milyen technikàval fut.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...