A nyár végén a messzi-messzi galaxis eddig kevésbé ismert oldalát csodálhatjuk meg a Ubisoft nyílt világú kalandjában, a csempész Kay Vess bőrébe bújva pedig a birodalmi rohamosztagosoktól kezdve a rivális bűnözőkig mindenféle fenyegetéssel szembe nézhetünk majd. Azt eddig is sejtettük, hogy a játék szép lesz, de az Nvidia legújabb blogposztja alapján a Star Wars Outlaws lehengerlő látványt nyújt majd.
Az, hogy a játék már kapásból támogatni fogja a DLSS 3.5-öt, szinte magától értetődőnek hat, de ezen felül az Nvidia féle Ray Tracing, Ray Reconstruction, valamint az Nvidia Reflex is a támogatott technológiák között szerepel majd. A sugárkövetés fejlett változatainak köszönhetően talán a legszebb Star Wars-játékot tisztelhetjük majd az Outlawsban, ezt alátámasztandó külön trailert is kapott a játék technikai oldala.
Az Nvidia Reflex mint technológia a késleltetés csökkentését támogatja, ami kombinálva a képkockagenerálással és a sugárkövetéssel egy gyönyörű, mégis magas fps-számú és sima játékélményt kell, hogy biztosítson. A Star Wars Outlaws augusztus 30-án jelenik meg PC-re, PlayStation 5-re és Xbox Series X/S-re. A fent felsorolt feature-k természetesen PC, RTX kártyával lesznek elérhetők, illetve az Nvidia GeForce Now is támogatni fogja majd őket.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.