SGF 2024: További részletek érkeztek a Dragon Age: The Veilguardról

  • Írta: zoenn
  • 2024. június 12.
  • Hír
Link másolása
A tegnapi 20 perces bemutató után számos kérdést megválaszolt a BioWare a Dragon Age: The Veilguarddal kapcsolatban. Kiderült, hogy küldetésalapú játékról van szó, de még véletlenül sem nyitott világú címről. Minden kézzel készített.

Szerencsére a Dragon Age: The Veilguard nem lesz nyitott világú RPG, ezt maga Corinne Busche rendező erősítette meg az IGN-nek. Ehelyett küldetésalapú játékról lesz szó, melynek minden helyszíne, tartalma kézzel készített, azonban a pályákon lehetőség lesz a felfedezésre, számos útelágazás és opcionális misszió áll a rendelkezésünkre, kisebbek és nagyobbak egyaránt.

A harcok során a gyengeségeken és a különféle ellenállásokon nagy szerep jut. A mi feladatunk az lesz, hogy felfedezzük az ellenfél gyenge pontjait és társainkkal együtt kihasználjuk azokat. A játék ösztönzi a kitéréseket és a blokkolást is. Nem csak hagyományos fejlődési rendszerrel vértezik fel a The Veilguardot, fontos szerepe van annak, hogy társainkat milyen kötelék fűzi a főszereplőhöz, Rookhoz. Mindenkinek meglesznek a saját motivációik és háttértörténetük, sőt meg is halhatnak, ha nem vigyázunk rájuk.

A csaták nehézségét is testreszabhatjuk, különféle játékstílust választhatunk magunknak, a Rogue kaszt például Duelist, Saboteur vagy Veil Ranger specializáció mellett is dönthet. Ez után meghatározhatjuk az adott stílus nehézségi fokát, de ha például a parry miatt aggódunk, akkor sincs gond, leveheted annak nehézségét.

Ami a karaktergenerálást illeti, választható lesz az Elf, Dwarf, Qunari és az ember faj, valamint egy háttértörténet is, amely egy választott frakcióhoz kapcsolódik. Ez utóbbi három egyedi buffot kínál, legyen szó extra sebzésről bizonyos ellenféltípus esetén, netán extra italról és így tovább. Hősünk megjelenését nagyobb aprólékosan készíthetjük el, több tucat frizura mellett a fej kategóriának további 8 alkategóriája van, sőt a nemünket tekintve választhatunk bináris és nem binárist is.

A megszerezhető képességeket össze is lehet vonni, taktikai szünet segít a játékosoknak a lépéseik gondos megtervezésében, de az adott képességeknek is vannak ikonjaik. Minden osztály különböző erőforrásokból gazdálkodik, a rugó estében ez a Momentum, sikeres közelharci vagy távolsági támadások után ez felhalmozódik.

A romantika ismét központi szerepet kap, minden szereplő teljesen egyedi, néhányuk temperamentumos, mások ártatlanabbak, de mindegyikkel így vagy úgy kapcsolatba kerülhetünk, sőt a társaink egymás között is romantikázhatnak. Meghittebb élményre vágysz? A játékban ezúttal is találunk egy központi hubot, nevezetesen a The Lighthouse-t, ahová szereplőink visszavonulhatnak pihenni és soraikat rendezni.

Mi a helyzet a technológiai oldallal? A Dragon Age: The Veilguard 60 fps-t céloz meg konzolokon, de Performance és Fidelity módokat is kínál majd a játék, bár ezekről később érkeznek pontos részletek. Az biztos, hogy már a megjelenéskor kapni fogunk egy fotómódot is.

A Dragon Age: The Veilguard idén ősszel veszi be a boltokat PC-n, Xbox Series X/S-en és PlayStation 5-ön.

Ez a hír a Summer Game Fest-közvetítésünk része. Ha lemaradtál valamiről, irány az aloldalunk, ahol egy helyen találod meg az összes bejelentést és látnivalót az eseményről!

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...