A dolgok listája, amin elfut az id Software klasszikusa, szinte napról napra nő. Ahogy a Crysis a megjelenése óta mémmé vált a hihetetlen gépigénye és látványa, valamint a szintén hihetetlen optimalizálatlansága miatt, úgy a Doom is azzal, hogy nemcsak bármilyen modern hardveren játszhatunk vele, de hűtőkön, számológépen és terhességi teszten is elfut (az élvezeti faktor már más kérdés).
Az embernek olyan érzés támad, hogy a Doom egyetlen rendszerkövetelménye a nyomtatott áramkör, viszont Jackson Clayton Unreal Engine fejlesztő bebizonyította, hogy még erre sincs szükség. Az úr ugyanis fogta a játékot, és az Ultimate Doom Builder segítségével kiexportálta az első pálya modelljeit 3D-s formában, amit aztán a Fornite Unreal szerkesztőjébe importált. Az eredmény, hogy Doomozik a Fornite-on belül.
Clayton elmondása szerint a munka javarészét az tette ki, hogy eltávolítsa az Unreal Engine 5 modern elemeit, a különböző effekteket, tükröződéseket és fénytöréseket. Az is segített a fejlesztőnek, hogy számos Doom inspirálta játékot készített már a múltban Steamre, mielőtt az Unreal Engine fejlesztésével kezdett volna foglalkozni. A dolog szépsége, hogy bármennyire is vicces a dolog, csak megerősíti az Epic Games azon törekvését, hogy a Fortnite önálló platform legyen, és akár játékokat is fejlesszenek benne.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.