Az An Everyday Story-ban lehetőségünk nyílik egy olasz-amerikai úriember emlékeit újraélni 3 számára kedves mementó által, amik végigkísérték élete során. A játék fő aspektusa szerint a mindennapi apróságokra fókuszál, amiket amúgy teljesen természetesnek veszünk, de jobban meg kellene becsülnünk. A mai durva és zajos világban nem árt néha megállni és értékelni az élet szépségeit.
A 3 különböző tárgy mind sajátosan viselkedik majd, a 2,5D-s sztorialapú puzzle-platformerben, az ólomkatonával fém tárgyakra kapaszkodhatunk a kampónk segítségével, tapadókorongokkal lövöldözhetünk, az ejtőernyőnek hála magasabb helyekről is leereszkedhetünk, valamint az öngyújtóval megvilágíthatjuk a sötétebb részeket. Az origami denevér nagyobb mobilitással rendelkezik, tud siklani és duplát ugrani, de ha összehajtja magát, akkor szűk helyekre és az ajtók alá is befér. Végezetül a fából készült kis hajócska új járatokat tud törni magának, a horgonyával pedig karokat és különböző mechanizmusokat tud aktiválni.
Az An Everyday Story szeptember 25-én érkezik meg PC-re, a Steam felületén pedig már most kívánságlistára tehető, emellett lehetőség van kipróbálni demó formájában.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.