A fejlesztők szerint a Ghost of Yotei változatosabb lesz, mint elődje

Link másolása
A Ghost of Tsushima folytatása Japán havas, északi régiójába kalauzolja el a játékost, a fejlesztők a The New York Times-nak adtak interjút, amiben többek között megtudhattuk, a Yotei nyílt világa nem lesz olyan repetitív.

A State of Play során villantották meg a Sucker Punch következő Ghost of játékát, ami legkésőbb 1 év múlva már be is fut PlayStation 5-re, a fejlesztők most interjút adtak a The New York Times-nak, ahol beszéltek arról, a Yotei nyílt világában redukálják az ismétlődést, egyedibbé téve a játékos élményt. Jason Connell, a játék kreatív rendezője beszélt az open world műfajt érintő egyik legnagyobb kockázatról, ami az ismétlődő feladatok és küldetések formájában leselkedik, egyben mindenkit biztosított róla, ők nem fognak még egyszer ebbe a hibába esni.

Nate Fox, a játék másik kreatív rendezője mesélt a Sucker Punch csapatának Shiretoko nemzeti parkban tett kiruccanásáról, a kutatómunkájuk során helyszíneket kerestek a fejlesztéshez, a parkba lépéskor pedig lejátszottak nekik egy videót a lehetséges medve veszélyről. Nate rendkívül izgalmasnak találta a gondolatot, hogy a hihetetlen szépségű környezetben ott ólálkodhat valami, ezt az érzést pedig feltett szándékukká vált a Ghost of Yotei-be átültetni.

A szamurájos bosszúhadjárat valamikor 2025 folyamán indul a Sony PlayStation 5 masináján.

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...