Az id Software fejlesztői úgy döntöttek, hogy minden energiájukat az egyjátékos élményekre összpontosítják a Doom: The Dark Ages-ben. Marty Stratton producert a GamingBoltnak árulta el, hogy a lövöldében semmilyen többjátékos lehetőség nem lesz.
"Valójában már a kezdetekben meghoztuk ezt a döntést. Alapvetően felszabadultan akartunk létrehozni olyan dolgokat, mint az Atlan, a mecha-élmény és a sárkánylovaglás. Mindkettő szinte egy minijáték a játékon belül. Tudjuk, hogy a kampányaink miatt játszanak az emberek a modern Doom-játékokkal, így minden erőfeszítésünket ennek szenteljük, hogy valóban a valaha készített legnagyobb és legjobb Doom-játékot készítsük el." - fogalmazott Stratton.
A fent említett két lehetőséget valójában már egy korábbi részben el akarták készíteni az id-nél, ám nem tudták, mivel "volt egy multiplayer komponensük", amit ugyan imádtak, de az igazi cél az, hogy csak egyetlen játékmódra, a félig nyitott világgal operáló kampányra fókuszáljanak.
A héten bizonyossá vált, hogy a shooter május 15-én érkezik PC-re, Xbox Series X/S-re és PlayStation 5-re, egy neves szivárogtató szerint a Doom: The Dark Ages Nintendo Switch 2-re is meg fog jelenni, ám a konzolgyártó még visszatartja a bejelentést. Talán az áprilisi Switch 2 Directen végre ez is megtörténik?
Befutott a gépigény is
Fény derült a lövölde rendszerkövetelményeire is, amelyek kicsit erősek, tekintve, hogy az 1080p/60 fps-hez mindenképp egy Intel i7 10700K procira, illetve egy GeForce RTX 2060 Superre van szükség. Az sem mellékes, hogy az új Doom mérete eléggé masszív, 100 GB-ot szakít ki az SSD-nkből.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.