Nem lesz multiplayer a Doom: The Dark Ages-ben, itt a gépigény is

  • Írta: zoenn
  • 1 napja
  • Hír
Link másolása
Már 2016-os rebootot és az Eternalt is elsősorban egyjátékos lövöldeként könyveltünk el, és bár voltak benne többjátékos komponensek, igazából nem ezek miatt emlékszünk rájuk. Az id Software az új részbe nem is tervez ilyesmit.

Az id Software fejlesztői úgy döntöttek, hogy minden energiájukat az egyjátékos élményekre összpontosítják a Doom: The Dark Ages-ben. Marty Stratton producert a GamingBoltnak árulta el, hogy a lövöldében semmilyen többjátékos lehetőség nem lesz.

"Valójában már a kezdetekben meghoztuk ezt a döntést. Alapvetően felszabadultan akartunk létrehozni olyan dolgokat, mint az Atlan, a mecha-élmény és a sárkánylovaglás. Mindkettő szinte egy minijáték a játékon belül. Tudjuk, hogy a kampányaink miatt játszanak az emberek a modern Doom-játékokkal, így minden erőfeszítésünket ennek szenteljük, hogy valóban a valaha készített legnagyobb és legjobb Doom-játékot készítsük el." - fogalmazott Stratton.

A fent említett két lehetőséget valójában már egy korábbi részben el akarták készíteni az id-nél, ám nem tudták, mivel "volt egy multiplayer komponensük", amit ugyan imádtak, de az igazi cél az, hogy csak egyetlen játékmódra, a félig nyitott világgal operáló kampányra fókuszáljanak.

A héten bizonyossá vált, hogy a shooter május 15-én érkezik PC-re, Xbox Series X/S-re és PlayStation 5-re, egy neves szivárogtató szerint a Doom: The Dark Ages Nintendo Switch 2-re is meg fog jelenni, ám a konzolgyártó még visszatartja a bejelentést. Talán az áprilisi Switch 2 Directen végre ez is megtörténik?

Befutott a gépigény is

Fény derült a lövölde rendszerkövetelményeire is, amelyek kicsit erősek, tekintve, hogy az 1080p/60 fps-hez mindenképp egy Intel i7 10700K procira, illetve egy GeForce RTX 2060 Superre van szükség. Az sem mellékes, hogy az új Doom mérete eléggé masszív, 100 GB-ot szakít ki az SSD-nkből.

9.
9.
delphijos
#8: Ja, hogy esszencia…. ZXSpektrum-on kezdtem játszani…. A 2016-os Doom sem volt semmivel sem “igazibb” Doom, kb. semmi köze nem volt az eredetihez. De közben eltelt több mint 20 év. Nekem aztán főleg nem kell az a bullshit duma.
8.
8.
sasncore
#6: Esszenciának hívják! 93 előtt is volt élet C64, Amiga....
7.
7.
sasncore
#3: Mert az volt az utolsó Doom, ami nem bohóc combo experteknek készült. Férfias lövölde volt,a ma napig toljuk multiban.
6.
6.
delphijos
#5: Én elfogadom ha valaki nagyon szerette a 2016-ot, csak az ilyen szöveget nem szeretem hogy “igazi Doom”. Az eredetihez képest a 2016 is egész más. Akkor az mitől lenne “igazibb” ?
5.
5.
Kamukaze
#1: Kb semmi köze a "régi" Doomok játékmenetéhez és ugye csináltak neki egy elég pofás lore-t. Nekem is hiányzik a 2016-os Doom egyszerűbb játékmenete és nem annyira színes vizuális designja, DE.. Részemről ez is megérdemel egy esélyt. Legyél kicsit nyitottabb. Ha akarsz..
4.
4.
Br1sk
én nagyon várom szerintem az egyik legjobb fps lesz ami valaha készült. plusz idén nyáron a quake 3 remaster a soron következő az majd jó lesz multira
3.
3.
Zuzmo
#1: Ezt miből számoltad ki?
2.
2.
delphijos
#1: Ja már… Én aki konkrétan az első Doom-on ( na meg a Wolfenstein-en ) nőttem fel, sem sírok itt hogy mi az “igazi” Doom, és micsoda “szégyen”. De nem 1993 van, sőt, 2016 sem. Ez se lesz rossz.
1.
1.
sasncore
Szégyen!Doom 2016 után már sose lesz igazi új Doom R.I.P.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...