A Crystal Dynamics által fejlesztett Tomb Raider: Underworld nem szerepel valami fényesen a kritikusok szerint, ám az Eidos már lépéseket tett ez ügyben.
A Crystal Dynamics által fejlesztett Tomb Raider: Underworld nem szerepel valami fényesen a kritikusok szerint, ám az Eidos már lépéseket tett ez ügyben.
Nem, nem a fejlesztők körmére koppintottak, hanem az értékeléseket szeretnék javítani. Több cikkíró is a 10-es skálán 8 pont alá értékelte a játékot, mikor is kaptak egy értesítés az Eidos részéről, amelyben megkérték őket, hogy ne hozzák nyilvánosságra a cikket hétfőig, amikor már megjelent a játék. Mikor többen is kérdőre vonták a kiadót, nem tagadták tettüket, elmondásuk szerint nem szeretnék, ha a játék rossz értékeléseket kapna, ezzel elriasztva a vásárlókat. Eddig a minőségi játékokról és nem a fenyegetésekről volt híres az Eidos, de úgy tűnik, hogy változnak az idők.
Nem, nem a fejlesztők körmére koppintottak, hanem az értékeléseket szeretnék javítani. Több cikkíró is a 10-es skálán 8 pont alá értékelte a játékot, mikor is kaptak egy értesítés az Eidos részéről, amelyben megkérték őket, hogy ne hozzák nyilvánosságra a cikket hétfőig, amikor már megjelent a játék. Mikor többen is kérdőre vonták a kiadót, nem tagadták tettüket, elmondásuk szerint nem szeretnék, ha a játék rossz értékeléseket kapna, ezzel elriasztva a vásárlókat. Eddig a minőségi játékokról és nem a fenyegetésekről volt híres az Eidos, de úgy tűnik, hogy változnak az idők.
Szépnek szép a játék, Lara modellje nagyon kidolgozott és dögös. :D Mindezek mellé sajnos ott van a borzalmas kamerakezelés, és az irányítás teljes testre szabhatóságának a hiánya. Például miért nem lehet az egér gombjaihoz rendelni cselekvéseket, mint az eddigi részekben?
Én sem adnék rá 7-esnél többet, pedig én már a végleges játékkal játszok, függetlenül attól, hogy hétfő van-e vagy sem? :D
Ha meg visszaolvasnátok figyenlmesen, tudnátok, hogy giga nem azt mondta, hogy a K&L szar, hanem, hogy SZERINTE szar. Nagy különbség! Ráadásul elnézést is kért ha valakit "megbántott" vele.
ON: Az Underworld tényleg nem hozza a már megszokott színvonalt. Nagyon lebutították a játékmenetet, a HUD se skerült valami jól, nameg rengeteg lopás van benne (már a falmászás rögtön AC, az egész POP szagú, értem ezt pl. a faltól falig ugrálásra, aztán még ott a süllyedő hajó ami nagyon CoD 4 szagú. Egyenlőre csak ennyivel találkoztam de biztos van még több is).
Végül bugtenger az egész játék. Ha már falmászást loptak megcsinálhatták volna normálisan.
BTW azért annyira nem rossz. A történetéért végig lehet jáccani, de nem ajánlom a vételt senkinek. Inkább vegyétek meg a GTA-t vagy a Witcher EE-t.
Másik oldalról: ha minden kiadó csak azt a kritikát engedné, ami neki is tetszik... nos hát érdekesebb játék ranglisták lennének.
Nekem tetszik a Legend, az AE még nincs, demó alapján majdnem olyan jó. Az Underwolrd a demó után nem hozta azt a stílust, mint a Legend, de engem egy tesztíró se tud rá vagy lebeszélni egy játékról, amit én már eldöntöttem hogy tetszik és kész.
A sorozat csúcsa a negyedik rész (The Last Revelation) -nem számítottam bele Core-s küldetéslemezeket- volt, ami szeben az előző részekkel egy helyen -Egyiptomban- játszódott, és egy kiváló, jól felépített történettel rendelkezett. A benne szereplő helyszínek is kitűne illeszkedtek a történetbe, bár a játékmenet jellegét tekintve nem sok újítást vittek bele, mégis szerintem sokkal jobb játék volt a maiaknál, pedig akkor még nem is volt felhasználóbarát rásegítés, ha kapaszkodni akartál, akkor a CTRL-t noymva kellett tartanod.
Az én szememben méltó lezárása volt a sorozatnak, ami Lara halálával végződött. Reméltem, hogy nem folytatják, de öcsém azt mondta, ki fogja ásni magát a nála lévő lapáttal. :D :D :D
Mindenestre, és ez nem fanyalgás, csak az én véleményem, hogy a múlt éveredbeli résznél be kellett volna fejezni a sorozatot.
Amúgy meg gratulálok az Eidosnak. Ha nem tetszik a kritika, ne tessék kiadni. :D
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.