A World of Goo állítólag azon játékok közé tartozik, amelyek a legnagyobb áldozataivá váltak a kalózkodásnak, a készítők mégsem rajonganak a másolásvédelemért.
A World of Goo állítólag azon játékok közé tartozik, amelyek a legnagyobb áldozataivá váltak a kalózkodásnak, a készítők mégsem rajonganak a másolásvédelemért.
A játékot fejlesztő 2D Boy elmondása szerint a World of Goo játékosoknak mindössze a csekély tíz százaléka rendelkezik eredeti példánnyal, a többiek illegális úton szerezték be a programot. A 2D Boy és a World of Goo tehát komoly pofont kaptak a kalózoktól, érdekes módon a készítők mégis azok pártját fogják, akik a másolásvédelmi eljárások (DRM) ellen vannak. Ron Carmel fejlesztő szerint a DRM szimpla időpazarlás: a kalózok mindent feltörnek, ami érdekes, ráadásul a másolt verzió sokkal kényelmesebb a felhasználók számára, mert nem kell 32 karakterből álló kódokat bepötyögniük a telepítések, futtatások előtt. Külön negatívum, hogy manapság olyan gyorsan készülnek el egy töréssel, hogy nem éri meg a belefektetett időt és pénzt.
szerintem ez a cég valahol örül annak, hogy ennyien letöltötték a játékot. na vajon miért? mert sikeres, tudják, hogy jól csináltak valamit a letöltési számok alapján. a torrent gyakorlatilag ingyen reklám a legtöbb játék esetében. vegyük mondjuk a wowot/codot/cs-t/[insert random multiplayer game here]. aki igényes szerveren akar játszani az úgyis ki fogja fizetni. aki megunja a bugos bannolós csíteres törtszervert előbb utóbb fizetni fog (vagy eldobja a játékot, az is egy lehetőség). a szerző akkor is megkapja a jogdíjat ha te nem 10000-ért hanem 1000-ért veszed meg az adott játékot, így ő már jól járt. ha nagyon szeretnék gond nélkül be lehetne szűntetni a kalózkodást, de ez valakiknek nem érdekük (főként a "jogvédőknek", de mint fentebb említetem a kiadónak is megéri szerintem) LD: PS3 igaz a BD disc miatt nincs rá warez de akkor sincs rá warez :P (ez meg is látszik az eladási számon bármilyen jó masina)
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.