Megérkezett az első pár kép és az első igazi teaser videó is, a már önálló játékká vált Natural Selection II-ből, mely két csapatot uszít egymás ellen.
Megérkezett az első pár kép és az első igazi teaser videó is, a már önálló játékká vált Natural Selection II-ből, mely két csapatot uszít egymás ellen.
A játékot az Unknown Worlds fejleszti, az első rész közvetlen folytatásaként; az előző Natural Selection egy szimpla Half-Life multiplayer-orientált modifikációnak indult, amelyet a Source Engine hajtott. Pár videó már napvilágot látott a játékból, még ugyanezen engine használatával, ám anyagi okok miatt kénytelen voltak a fejlesztők egy saját bejárású motort készíteni, aminek a nevét még nem tudjuk. Mint az első résznél, a közösség most is kapni fog egy korábbi tech verziót a játékból, hogy pár rajongó által készített térkép is kerüljön a csomagba.
A játék a Steamen keresztül lesz elérhető, viszont a szóbeszéd szerint egy dobozos verziót is terveznek kiadni. A jelenlegi előrendelések szerint a játék durván 20 dollárba fog kerülni, míg a különleges kiadás 40 dollárba, természetesen sok extrával ellátva. A játékban két, 16 fős csapat küzd egymás ellen különböző helyszíneken, katonák és űrlények személyében. A teaser az egyik játszható űrlény kasztját is bemutatja, ami az "Onos" nevet viseli. A megjelenés idén ősszel várható, kizárólag PC-re.
A játék a Steamen keresztül lesz elérhető, viszont a szóbeszéd szerint egy dobozos verziót is terveznek kiadni. A jelenlegi előrendelések szerint a játék durván 20 dollárba fog kerülni, míg a különleges kiadás 40 dollárba, természetesen sok extrával ellátva. A játékban két, 16 fős csapat küzd egymás ellen különböző helyszíneken, katonák és űrlények személyében. A teaser az egyik játszható űrlény kasztját is bemutatja, ami az "Onos" nevet viseli. A megjelenés idén ősszel várható, kizárólag PC-re.
Mondták is az egyik linkelt videóban hogy nincsen sem idejük, sem erejük ezekkel foglalkozni, kevesen is vannak(pontosan négyen) és hogy így sokkal egyszerűbb a fejlesztés.
Amennyiben sajat fejlesztes a moci,akkor a jatek mar keszul a fejlesztes alatt,tobb hiba,de ezerszer hatekonyabb a szures,nincs betanitasi ido,es a vegen ok adhatjak el a licenszjogokat.Szerintem a projekt es a raeresztett csapat merete hatarozza meg,hogy megeri e sajatot fejleszteni.
Viszont nagyon szépnek tűnik a játék, kíváncsi leszek az ingame videókra
Dinamikus fertőzés:
http://www.youtube.com/watch?v=pnaJLk8MhL4&feature=fvst
Megvilágítás:
http://www.youtube.com/watch?v=PJMf7-HKw6A
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.