A Crytek tegnap nagy örömmel értesített mindenkit, hogy a következő generációs motorjuk teljes egészében elkészült, és a fejlesztők rendelkezésére áll.
A Crytek tegnap nagy örömmel értesített mindenkit, hogy a következő generációs motorjuk teljes egészében elkészült, és a fejlesztők rendelkezésére áll.
,,A CryEngine 3.0 kiadásával mi a legjobb fejlesztési megoldást biztosítjuk mindenki számára, ami elérhető ma, és holnap. A megszabható grafikai beállításával, és az olyan új funkcióival, mint a CryEngine 3.0 LIVE Create, ez a legjobb választás fejlesztők és cégek számára is, akik komoly játékok elkészítésében gondolkodnak. Ez az egyetlen olyan motor, mely lehetővé teszi a valós idejű fejlesztést, és amely kreativitásra ösztönzi a fejlesztőcsapatot, pénzt spórol meg, s egy jobb élményt is nyújt egyaránt." -mondta Cevat R. Yerli a Crytek elnöke.
A CryEngine 3.0 legújabb, s legemlegetettebb funkciója a fentebb leírt LIVE Create, melynek segítségével a fejlesztők valós időben fejleszthetik játékukat PC-n, Xbox 360-on, PS3-on, egy fejlesztői számítógép és az új CryEngine 3.0 Editor segítségével. Minden módosítás kihat a pályaszerkesztőben lévő játékra, és valós időben frissíti, majd a motor magától optimizálja a végrehajtott változtatást minden platformon. Ennek hála az új motor szemmel láthatóan felgyorsítja a fejlesztési folyamatot, és a multiplatform videójátékok elkészítése kevésbé lesz kockázatos befektetés. Reméljük, hogy több fejlesztő is kihasználja ezt az alkalmat, és egy kis befektetéssel egy jobb, és szebb jövőt próbál majd a játékosok számára elkészíteni. Az eszköz már készen áll, csak a kreativitás hiányzik.
A CryEngine 3.0 legújabb, s legemlegetettebb funkciója a fentebb leírt LIVE Create, melynek segítségével a fejlesztők valós időben fejleszthetik játékukat PC-n, Xbox 360-on, PS3-on, egy fejlesztői számítógép és az új CryEngine 3.0 Editor segítségével. Minden módosítás kihat a pályaszerkesztőben lévő játékra, és valós időben frissíti, majd a motor magától optimizálja a végrehajtott változtatást minden platformon. Ennek hála az új motor szemmel láthatóan felgyorsítja a fejlesztési folyamatot, és a multiplatform videójátékok elkészítése kevésbé lesz kockázatos befektetés. Reméljük, hogy több fejlesztő is kihasználja ezt az alkalmat, és egy kis befektetéssel egy jobb, és szebb jövőt próbál majd a játékosok számára elkészíteni. Az eszköz már készen áll, csak a kreativitás hiányzik.
http://www.youtube.com/watch?v=ySXCVQWe7vI&fmt=22
Simán meg lehet csinálni ezt.
http://www.youtube.com/watch?v=d2EGFQByAuc&fmt=22
Tod beállításon múlik javarészt.
Miért változtatták meg ha lehetséges? Ki tudja.
36# Azért arra ne vegyünk mérget hogy akadásmentesen fog futni, mert a GTA4-et is félreoptimalizálták egy sorral. Remélem az AI tényleg advanced lesz, mert az egyben csak modokkal volt helyes AI.
A fizika meg odaver a PhysX-nek.
és tényleg csak a kreativitás hiányzik. de ez más téren is igaz.
crysis pl inkább egy b kategóriás eksönmúvi sztorijával próbált, amin személy szerint halálra untam magam, hiába volt szép a játék. remélem a folytatásban többet kapunk azért, mert a hangulat a graf mellett legalább ugyanakkora súllyal kell hogy bírjon.
Elég csak megnézni melyik játék kapta a legtöbb pontot: Ghost Recon Advanced Warfare...
DE, az idő is múlik, és a platformok is különböznek.
Az én személyes véleményem szerint a Microsoft erőszakos marketingjének köszönheti a Halo ezt a nagy hírnevet.
de a Crysis-ban a távoli terepek is szebbek mint a halo 3-ban és el is lehet oda jutni (többnyire) akkor az hogy kaphat 10-et ez pedig csak 9.2-őt?
Hiába csodálatosak a távoli terepek az Among Thieves-ben, ha soha a büdös életben nem fogsz oda eljutni.(De akkor is király játéknak néz ki.)
Abban reménykedem, hogy a konzolokon is sikerült legalább akkora terepeket létrehozni, mint amilyenek a Crysisban voltak. Mert ha nem, akkor szomorú leszek.
Hiába fejlesztik egyszerre mindegyik változatot, ha a konzolok egy bizonyos ponton azt mondják hogy állj!, akkor az a limit a PC-s verzióban is ugyanúgy helyet kap, mivel az már túl nagy eltérés lenne a különböző verziók közt.
Ha zárt terepen fog játszódni a Crysis 2, akkor azt tudjuk minek köszönhetjük. Ezért reménykedem hogy konzolokon is sikerült megalkotni azokat a szép nagy nyitott pályákat! Go CryTek!
Nem csalódtam! :)
Fasza informativ bő cikk lett, grat!
gusztustalannak tartom ezt a generált megosztottságot, a kedvükért meg nem fogok 2 konzolt és egy izom pc- tartani, mivel leginkább szimulátorozni szoktam, marad az izom pc.
egyébként meg egy a lényeg, végre mindhárom platformra elérhető, szerintem úgysem a pixeleket számolgatjuk a képen, hanem a játék élvezeti faktora miatt ugrik bele a nép :)
http://index.hu/tech/2009/09/25/vegre_gyorsan_fut_a_crysis/
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.