Végre elkészült a CryEngine 3.0

Link másolása
A Crytek tegnap nagy örömmel értesített mindenkit, hogy a következő generációs motorjuk teljes egészében elkészült, és a fejlesztők rendelkezésére áll.
A Crytek tegnap nagy örömmel értesített mindenkit, hogy a következő generációs motorjuk teljes egészében elkészült, és a fejlesztők rendelkezésére áll.


,,A CryEngine 3.0 kiadásával mi a legjobb fejlesztési megoldást biztosítjuk mindenki számára, ami elérhető ma, és holnap. A megszabható grafikai beállításával, és az olyan új funkcióival, mint a CryEngine 3.0 LIVE Create, ez a legjobb választás fejlesztők és cégek számára is, akik komoly játékok elkészítésében gondolkodnak. Ez az egyetlen olyan motor, mely lehetővé teszi a valós idejű fejlesztést, és amely kreativitásra ösztönzi a fejlesztőcsapatot, pénzt spórol meg, s egy jobb élményt is nyújt egyaránt." -mondta Cevat R. Yerli a Crytek elnöke.

A CryEngine 3.0 legújabb, s legemlegetettebb funkciója a fentebb leírt LIVE Create, melynek segítségével a fejlesztők valós időben fejleszthetik játékukat PC-n, Xbox 360-on, PS3-on, egy fejlesztői számítógép és az új CryEngine 3.0 Editor segítségével. Minden módosítás kihat a pályaszerkesztőben lévő játékra, és valós időben frissíti, majd a motor magától optimizálja a végrehajtott változtatást minden platformon. Ennek hála az új motor szemmel láthatóan felgyorsítja a fejlesztési folyamatot, és a multiplatform videójátékok elkészítése kevésbé lesz kockázatos befektetés. Reméljük, hogy több fejlesztő is kihasználja ezt az alkalmat, és egy kis befektetéssel egy jobb, és szebb jövőt próbál majd a játékosok számára elkészíteni. Az eszköz már készen áll, csak a kreativitás hiányzik.
42.
42.
bledzer
Azért nem kell majd ölyan drasztikusan csökkentsek a beállításokon, az akadás lehet abból fakadt, hogy 1080p ben próbálkoztam 8xAA Very high minden meg minden nyalánkság. Elvileg a konfigom gond nélkül el kell bánjon vele..Q8200, Evga core 216 260SC, 4 gb mushkin.
41.
41.
megalonagyix
Ez egy vadállat trailer volt abban az időben. Egyébként, patcheld fel a legtöbbre (legnagyobbra?), aztán keress valami modot, ami javít a teljesítményen (ha van ilyen, nekem anno Doom3-nál működött). Ha még így is akad, akkor vedd lejjebb a felbontást min. 1280x1024-re, nekem így simán, akadásmentesen fut. (Crysis Warhead elméletileg simábban fut...)
40.
40.
hedzsooo
Haaat, szerintem eloszor is kell 1jo vidi-kari ennek a jateknak. (Meg aztan a memoria es 1jo proci is kooo neki) Nekem 1 OC HD4870 1Gb-om van,(+E6550-3Ghz-re huzva,4Gb DDR2-1066Mhz) ezzel maxon futtatom a Crysis-t, akadas nelkul, W7 64-bit-en, Dx10-ben es latszik a kulonbseg, valoban nagyon szep jatek kozben is. Korabban, mikor gyengeb vidi-karim volt meg es XP-m,Dx9.c-vel, korantsem nezett ki olyan jol nekem sem a Crysis es akadt is. ;)
39.
39.
bledzer
38 Nem pont arra gondoltam de megteszi:) Én égbe küldtem a grafot de csak akadt s úgy sem nézett olyan jól ki. Szóval haa valaki megsugná nekem hogy miként kell ilyen pöpecre belőni a Crysit nagyon megköszönném
38.
38.
Dcrysis02
36: Erre gondolsz?

http://www.youtube.com/watch?v=ySXCVQWe7vI&fmt=22
Simán meg lehet csinálni ezt.

http://www.youtube.com/watch?v=d2EGFQByAuc&fmt=22
Tod beállításon múlik javarészt.

Miért változtatták meg ha lehetséges? Ki tudja.
37.
37.
megalonagyix
Ez egyre jobban tetszik.

36# Azért arra ne vegyünk mérget hogy akadásmentesen fog futni, mert a GTA4-et is félreoptimalizálták egy sorral. Remélem az AI tényleg advanced lesz, mert az egyben csak modokkal volt helyes AI.



A fizika meg odaver a PhysX-nek.
36.
36.
bledzer
32. csak crysis 2. Amugy meg emlékszek mikor kijött az első Crysis ingame videó(hogy az mekkora egy flash volt:)) ) bár aa játék nagyon de NAGYOn jól néz ki azért a trailer grafikáját meg sem közelítette. Most remélem ez nem így lessz és valóban ilyen lessz a játék mint a trailerben. Most meg hogy multiplatform, sokkal jobban lesz optimalizálva, remélm és akkkor pc-n akadás mentes kéjmámor lessz.:)
35.
35.
állat,

és tényleg csak a kreativitás hiányzik. de ez más téren is igaz.

crysis pl inkább egy b kategóriás eksönmúvi sztorijával próbált, amin személy szerint halálra untam magam, hiába volt szép a játék. remélem a folytatásban többet kapunk azért, mert a hangulat a graf mellett legalább ugyanakkora súllyal kell hogy bírjon.
34.
34.
gamerplayer
lesz benne map editor? mert az jo lenne
33.
33.
bvb
28: Azért kapott több pontot,mert a GameTrailers teszterei mind idióták...

Elég csak megnézni melyik játék kapta a legtöbb pontot: Ghost Recon Advanced Warfare...
32.
32.
petimanus
Fú, ezzel a motorral űber szép lesz a Crysis3 :D Vajon hogy sikerül az optimalizálás egy játékban ezzel a motorral?
31.
31.
PACALT007
torrentről már le lehet szedni?
30.
30.
Dcrysis02
28: Hype, hype, hype, hype, hype. Ja, a hype-ot említettem? :)

DE, az idő is múlik, és a platformok is különböznek.

Az én személyes véleményem szerint a Microsoft erőszakos marketingjének köszönheti a Halo ezt a nagy hírnevet.
29.
29.
Horvi14
28.
28.
ACDC 4ever
27:

de a Crysis-ban a távoli terepek is szebbek mint a halo 3-ban és el is lehet oda jutni (többnyire) akkor az hogy kaphat 10-et ez pedig csak 9.2-őt?

27.
27.
Dcrysis02
26: Mert sok mindent figyelembe vesznek e téren. Az Uncharted 2 noha szép, de nagyon zárt terepen játszódik. Egy kisebb helyszínt könnyebb részletesebben kidolgozni, mint egy sokkal nagyobb területet. Általában minél nagyobb egy pálya, annál kisebb a LoD.(Level of Detail-Részletesség)

Hiába csodálatosak a távoli terepek az Among Thieves-ben, ha soha a büdös életben nem fogsz oda eljutni.(De akkor is király játéknak néz ki.)

Abban reménykedem, hogy a konzolokon is sikerült legalább akkora terepeket létrehozni, mint amilyenek a Crysisban voltak. Mert ha nem, akkor szomorú leszek.

Hiába fejlesztik egyszerre mindegyik változatot, ha a konzolok egy bizonyos ponton azt mondják hogy állj!, akkor az a limit a PC-s verzióban is ugyanúgy helyet kap, mivel az már túl nagy eltérés lenne a különböző verziók közt.

Ha zárt terepen fog játszódni a Crysis 2, akkor azt tudjuk minek köszönhetjük. Ezért reménykedem hogy konzolokon is sikerült megalkotni azokat a szép nagy nyitott pályákat! Go CryTek!

26.
26.
ACDC 4ever
25.
25.
megalonagyix
23# Crysis eddig a legszebb. Ratyilló 3 (Halo 3) is 10-et kapott grafikára (gametrailers), A Crysis pedig 9.2-őt. Az Uncharted meg 8.9-et -.-
24.
24.
tjames
Vártam már a híred Dcrysis! Tegnap este be akartam küldeni, de gondoltam elébb megnézem nem küldted e már be....meg lettem volna lepve ha még nem. És láss csodát, 21:56-kor (2 perccel előttem) már be is küldted! :)

Nem csalódtam! :)

Fasza informativ bő cikk lett, grat!
23.
23.
batyo85
Konzolokon biztos hogy nagyon szép lessz! Az biztos hogy pc-én szebb lessz. De szerinzem a konzolok grafikai szintje is bőven elég legalábbis nekem.Gondoljunk csak az uncharted2-re aláz mindent.
22.
22.
dareal
11: így van, a leginkább lényeges az lenne, hogy lehetőleg minden platformra legyenek elérhetőek a stuffok, mert időnként én is szívesen játszogatnék mondjuk forza3-al, vagy gt5-el, vagy valaki mondjuk egy hawx-ot tötyi lötyi után egy igazi szimulátorral.

gusztustalannak tartom ezt a generált megosztottságot, a kedvükért meg nem fogok 2 konzolt és egy izom pc- tartani, mivel leginkább szimulátorozni szoktam, marad az izom pc.
21.
21.
dareal
a crysis a patchekkel szerintem már bőven jó, a 4 magos gépemen 4 giga rammal, egy mezei 9600 gt-vel egyetlen egy helyen van egy kis meg-megakadás, mégpedig a nagy üldözénél/inváziónál. a többi helyszín röccenés nélkül megy, persze nem várom el ezt majd az új crysis-tól, bár addigra már lecserélem a vidkarimat is (kollégámtól lenyúlom a mostani 2db 285-öt, neki már a 300-ra fáj a foga :)), úgy már azzal sem lesz sok gondom. proci gondolom, hogy elegendő lesz. egyébként, tegye fel a kezét az, aki lát különbséget 16xqaa és 16AF, illetve a 8x között. persze, egy több száz centis tv-n igen, de gondolom, hogy nem azon játszotok :) (bár ott már maga a több ezer pixel x több ezer pixel felbontás is must have, mert egy nagy képernyőn 1920x1080 rosszabbul oszlik el, mint mondjuk 23"-n, de aki ilyen stuffon játszik, annak már teljesen mindegy a HW, ott nem azzal lesz a problemo (nagyobb felületen azonos mennyiségű pixel=darabos kép))



egyébként meg egy a lényeg, végre mindhárom platformra elérhető, szerintem úgysem a pixeleket számolgatjuk a képen, hanem a játék élvezeti faktora miatt ugrik bele a nép :)
19.
19.
Ghost
Érdekes mondjuk. Nálam a Crysis AMD Phenom II X4-en, 4870-es Atival és 4 giga rammal 1920x1080-as felbontásban nem bírta a maximumot, vissza kellett vennem néhány dolgot. De azért azt valljuk be, minden platformon vannak "akadós" játékok, boxon és PS3-on is lehet találkozni ilyennel. És általában az ellentábor mindig azzal a pár címmel dobálózik, de ez már csak ilyen. Mindenesetre kíváncsi leszek rá, hogy a konzolok és a PC is hogyan bírkózik majd meg a Crysis folytatásával.
17.
17.
HomoLudens
De egyébként a lényeg természetesen az hogy egy 4850-el már azért produkálsz olyan képminőséget mint egy konzol, de ez nem is meglepő lassan már 5 éve piacon lévő technika ez a számítás technikában nagy idő. szvsz Kb most is kell eljönnie a konzolok életében annak az időnek hogy egy átlagos gamer PC simán versenyre kelhet velük és 3 év múlva pedig jól le is nyomja minden szempontból.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...