Belsős források szerint a Nintendo elnöke, Satoru Iwata szájából hangzott el az ominózus mondat: a csatát a Sony-val megnyertük, a következő ellenfél az Apple lesz.
Belsős források szerint a Nintendo elnöke, Satoru Iwata szájából hangzott el az ominózus mondat: a csatát a Sony-val megnyertük, a következő ellenfél az Apple lesz.
A kijelentés talán túl magabiztosnak tűnhet, de ha hihetünk a Times Online-nak, ez buzdítás szükségszerű lehet az elnöktől, a Nintendónál ugyanis egyre többen kezdenek aggódni a jövőt illetően. Az üzleti év végén 2004 óta először csökkent a konzolgyártó nyeresége (szerény 2.43 milliárd dollárra), és a 2010-es üzleti évre további csökkenést jósolnak a cégnél. Mégsem ez a legaggasztóbb probléma, sőt a PlayStation Move potenciális sikere sem zavarja ezek szerint a japánokat: inkább az iPhone és az iPad előretörése fenyegető számukra, a két gép ugyanis ugyanazt a - főleg alkalmi játékosokból álló - közönséget célozza meg, ráadásul a felmérések szerint ők jelen pillanatban inkább vennének iPhone-t, mint DS-t. A Nintendo keményíteni akar, a jövőben minden erejével az új fejlesztéseire koncentrál majd, és marketinges össztüzet zúdít az Apple-re.
Elsősorban azért, mert az iPhone, iPod, iPad elsődlegesen nem játszásra lett kitalálva. Az iPod lényegében egy MP5, az iPhone - ahogy azt a neve is mutatja - egy telefon, az iPad meg gondolom netezésre lett kitalálva.
A másik ok, amiért nincs sok esélye az Apple-nek: Míg egy DSi ára ~40k, addig egy iPod Touch ~80-90k.
Személyes véleményem ezzel kapcsolatban: Én sokkal jobban szeretem, ha egy játék külön adathordozón, külön tokban van és boltba lehet venni, ez a letöltős dolog nekem nem tetszik, ráadásul a DS-hez ott vannak a flashkártyák...
A másik: az érintőképernyő és a szenzorok szerintem alkalmatlanok játszásra, én legalábbis a gombokat sokkal jobban kedvelem.
Persze, van aki ebben a témában is tud értelmeset írni, de őrá(juk) a fentiek nem vonatkoznak, és ők általában ÉRTELMES alátámasztást is írnak hozzá...
Keep up the good work, GK.
Nem, az is ugyanolyan casual játék mint a wiifit/wiimusic (azért nem wiisportsot írtam, mert az be tud adni kemény gépi ellenfeleket is)
Én wiisként az assassins creed 2t pl simán körberöhögtem, ahogy nyomtam az "A" gombot, az analóg kart előre és a jobb analóg ravaszt, és ezió magától ment a cél felé, és ha a AC2 a jobbféle HD címek közé tartozik, akkor ebből nem kérek, szerintem a legtöbb HD konzolos ember elakadna a wiis Sin And Punshment 2ben hard fokozatban a második pályán (jó ezt eléggé kifacsartam, mert ps3ra/boxra is vannak bayonetta, street figher 4 komolyságú játékok azért).
Valóban legyőzték a Sony-t, az Apple-vel pedig partiban vannak hordozható játék téren.
(Akármilyen arrogánsan hangzott is, Ken Kutaraginak is igaza volt, amikor aztat mondotta volt, hogy a PlayStation 3 a legerősebb, legjobb új generációs konzol. )
Szám szerint kimutatható hogy a Wii tulajok ugyanolyan sűrűn vesznek új játékot, és kb ugyanannyit játszanak vele mint a másik kettőn az ottani játékosok. Most akkor mitől is casual, vagyis alkalmi?
Arról nem is beszélve ahogy a "kemény" hardcore játékok egyre inkább filmbejátszások sorozatából állnak amik között pár kattintás van, nem kevésben meghalni se lehet rendesen, és egyszeri végégjátszásra vannak kitalálva, az elvileg "könnyű" casual játékok meg épp azok amiket hosszú ideig újra és újra elővesznek az emberek, és reflexeken meg helyi multiplayeren alapulnak.
Lassan már tényleg egyáltalán nem magasabb szintű érdeklődésről vagy hozzáértésről van szó, csak műfajokról:
Ha szürkés-barna és cselekményközpontú akkor HC, ha színes és ügyességi akkor casual.
Inkább az érdekel, mit terveznek a Wii helyére...
"Satoru Iwata, the Nintendo president, is understood to have told..."
Eső hallásra lehet úg értelmezni hogy "egyes források szerint elhangzott ez a mondat", de ha szorulna a hurok, akkor lehet úgy is értelmezni ezt a mondatszerkezetet hogy "egyes források azt feltételezik hogy erről beszélhetett"
töredékébe kerül a nintendo ds játékoknak. persze attól még nem lesz meg benne a nagy nintendo nevek legendai feelingje, de attól még rohadt jó játék, és sorban jönnek a kiváló rpg-k iphone-ra is.
Régi hír, de japán második legnagyobb cége a nintendo a toyota mögött tehát még olyan cégeknél is nagyobb mint pl a suzuki...
http://www.gamespot.com/iphone/
és a
http://www.gamespot.com/ds/
oldalakat. Iphonera csak a street fighter4en akadt meg a szemem (meg túl sok a java játék port), dsre sokkal több a komolyabb játék, szvsz iphonera nem nagyon látok zelda/dragon quest 9/Okamiden/Shin Megami stb komolyságú fejlesztéseket (persze ki az a hülye kiadó, aki adna több millió dollárt egy iphone fejlesztésre, mikor a legtöbb phone játékot ingyen vagy max 5 dollárért vesznek, míg egy ds játék 50 dollár, de sokszor olyan minőségűek, hogy simán megveszem, miután "kipróbáltam").
Sony: TV, PS, PSP, DVD, MP(k), Laptop, Fényképezőgép ésatöbbiésatöbbi...
Biztos, hogy legyőzte? Ha PS-t győzte le akkor ok, de hogy a Sonyt az már kétséges
A cascualhoz pedig a Nintendo. És most lesz bajban, mert jön az Apple, a Sony és a Microsoft is -ugyanúgy részekre fog bomlani.
Mind2 gépet egyetlen egy célra fejlesztették: játékra.
Ízlések ide vagy oda akkor is eget verö a különbség a két gép között, a Nintendo pedig ezt úgy véli, mintha a PS és a Sony lenne a fö ellenfele, de ez nem így van.
Egy PS3 és egy Wii exkluzív játék összehasonlításánál ez tisztán kimutatható.
Egy átlag ember nem nagyon költene sokat videójátékokra, a legegyszerübbet, de ugyanúgy szórakoztatót választaná.
A PS3-at egy árcsökkentés, majd a Move megérkezésekor lehet beilleszteni a képbe, addig nem lenne értelme.
Az üzleti rész pedig valóban így van.
A Sony a PS1 és 2 óriási sikere után belevágott egy új technológiába és erre a világ nem készült fel.
Gépe jelenleg a legdrágább, nem flashelhetö, ergo only eredeti játékok, nehezen programozható - költséges fejlesztés - drágább játékok és minden egyes gép eladásán veszít.
A Nintendo, ha jól tudom, ezeknek a dolgoknak az ellentettjét képviseli, még szép, hogy jobban áll.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.