Mozgolódás a Need for Speed: Shift 2 körül

  • Írta: zoenn
  • 2010. július 2.
  • Pletyka
Link másolása
A Slightly Mad Studios egyik fejlesztőjének, Chris Mcclure önéletrajzából derült ki, hogy részt vett az NFS: Shift 2 "nyílt világú" technológiájának megalkotásában.
A Slightly Mad Studios egyik fejlesztőjének, Chris Mcclure önéletrajzából derült ki nemrégiben, hogy részt vett az NFS: Shift 2 "nyílt világú" technológiájának megalkotásában. A dolog azért is érdekes, mert állítólag 2009 augusztusa és 2010 februárja között munkálkodott az játékelem kifejlesztésében, tehát mindenképpen az első Shift megjelenése után. Mcclure egyszerű sajtóhibának tartja mindezt és a referenciában azóta a 2-es szám már lekerült a Shift címe mellől. Állítása szerint a rendszergazdának át kellett volna olvasnia az adatokat még egyszer, miután megnyomja a mentés gombot.


Nem ez az első eset, hogy szimpla önéletrajzokból derül ki egy-egy új fejlesztés készülte. Az NFS félig arcade, félig szimulátoros gyöngyszeme a vezetési élmény visszaadásával kétségtelenül hatásos és járható út volt a széria megreformálásában. Ha pedig tényleg open world stílusú lesz a Shift 2 és megmarad a mesteri belső nézet, akkor nem lesz okunk panaszra.

Jelenleg a Criterion Hot Pursuitja az EA első számú igáslova, így a Shift 2 hivatalos bejelentésére a jövő év elejéig biztosan várnunk kell. Persze ha mégsem malőr volt a fenti eset.
17.
17.
mysterion
#16: Örülök, hogy van még, aki emlékszik a valódi gyökerekre... :)



$15: Könyörgök, felejtsük már el a matricázós-tuningolós vonalat, az NFS nem erről szólt 2000 előtt. Imádtam a "Halálos iramban" c. filmet, de már undorodom tőle, mert valami elvetemült ember fejébe vette, hogy ez kell nekünk, és azóta egyesek számára nincs NFS tuningocska, vinilecske nélkül. Ökörség... ez nem NFS.
16.
16.
Yami
#4: Én még nem temetném a az új HP-t szerintem egész jól el lehet abban is szórakozni, bár valóban nem egy remekmű.



Viszont amit lentebb írtál az iszonyat jó! Egy ilyen NFS visszahozhátná a széria régi fényét.
15.
15.
NereusLaceee
Valahogy már jó lenne összegyúrni az NFS:U2 (+MW +C) szabad mozgását, a Shift vezetési élményével.

Akkor feléledhetne a széria.
14.
14.
dawe001
#12: grat neked.....értelem magasfokon.
13.
13.
gogolbordello2
#12: köszönjük az értelmes kommentet
11.
11.
mysterion
#9: Életkorodból kiindulva ezt csak azért mondod - gyanítom - mert sosem volt szerencséd a legelső részhez. Ajánlom egy DOSbox letöltését, mellé egy TNFS:SE valahonnan torrentről. Megtudod, hol lakik a magasságos ;)



gogolbordello2 érti, mi az én szívfájdalmam. Az NFS1 ill. Porsche2000 óta várok egy igazi, méltó NFS-re. A Shift képében ugyan félig-meddig megkaptuk, de valami itt is hiányzik, nem is egyvalami. Ettől függetlenül imádom, meg is vettem, tavaly óta szinte egyfolytában a gépben van a DVD-je, hogy gyorsan nyeregbe lehessen pattanni bármikor. :) (Azért a GTR-es srácok neve jóelőre garancia volt a minőségre....)
10.
10.
gogolbordello2
#9: az lenne a legjobb ha minkettó lenne pályák és tájak is.A hot pursuit teljesen más stílus az egy arcade játék,míg a shift azért a vezetéről szól
9.
9.
oppenheimer
#8: hát szerintem jobb lenne ha megmaradnának rendes versenypályáknál... ha az ember tájakat akar látni egy autós játékban akkor arra a hot pursuit való
8.
8.
gogolbordello2
#5: semmi baj,tökéletesen leírtad a lényeget.Szerintem nem olyan open-world kéne pint pl a most wanted-é,carbon-é,hanem megmaradna az hogy csak a pályákon lehet menni,de a pályák nem sima körpályák lennének csak utak,pl.szerpentín,riviéra,olasz faluk közötti hosszú utak szűk utcácskákkal...stb...
7.
7.
oppenheimer
#6: ... és a shift 2 egy külön játék.



hogy értelme is legyen annak amit írtam:D
6.
6.
oppenheimer
egy másik oldalon idéztek is az önéletrajzból és ott ez áll: ""a legtöbbet egy nyitott világú rendszeren dolgozott és a Need for Speed: Shift 2-n"



amit úgy lehet értelmezni hogya nyitott világú játék volt a hot pursuit 2 és a shift 2.
5.
5.
mysterion
Bocsi, hosszú lettem már megint...
4.
4.
mysterion
Na... erről van szó! :)



Criteriont a kukába szépen, és kérünk szépen egy matricás-tuningmentes, openworld NFS-t álomautókkal, FERRARIKKAL!

Na akkor fog valóban visszatérni az NFS a gyökerekhez, s lesz nemulass a TDU2-nek ;) (jelenleg azt várom nagyon, ez a készülő HP2 szóra sem érdemes...)



Valahogy úgy tudnám elképzelni, hogy nem egy nagy helyszín lenne totál lemásolva, mint TDU esetén, hanem mondjuk izgalmas tájakból egy-egy nagyobb megyényi, olyan párezer négyzetkilométer. Pl.: pár hegygerincnyi svájci alpok, egy komplett partvidék a francia riviérán, stb-stb, darabonként 1-200km úttal. Azt hiszem nem lenne ellenfél. Emellé régi álmom még egy oylan időjárási rendszer, ahol csúszkákon állíthatná be a játékos nemcsak a napszakot, de az időjárás minőségét is (hőmérséklet, pára, köd, csapadék) sőt az évszakot is! Na az lenne még császár... Beülni egy 512 Testarossába egy őszi, párás, lombhullatós délutánon, és végigmenni egy kellemes hegyi szerpentinen... :)
3.
3.
ATi0021
Kíváncsian várom, pályaversenyes játéknál nyílt világ. Amúgy az egész csak magyarázkodás, nem volt ott semmi elírás. :D
2.
2.
oppenheimer
a nyílt világ a hot pursuithoz tartozik, az nem kell id., csak sok pálya legyen meg kocsi. már nagyon várom, kedvenc autós játékom az 1. része!:D
1.
1.
asdwarr
nagyonjóó, egyik legjobb nfs volt, jó lenne a nyílt világ is:D
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...