A Slightly Mad Studios egyik fejlesztőjének, Chris Mcclure önéletrajzából derült ki, hogy részt vett az NFS: Shift 2 "nyílt világú" technológiájának megalkotásában.
A Slightly Mad Studios egyik fejlesztőjének, Chris Mcclure önéletrajzából derült ki nemrégiben, hogy részt vett az NFS: Shift 2 "nyílt világú" technológiájának megalkotásában. A dolog azért is érdekes, mert állítólag 2009 augusztusa és 2010 februárja között munkálkodott az játékelem kifejlesztésében, tehát mindenképpen az első Shift megjelenése után. Mcclure egyszerű sajtóhibának tartja mindezt és a referenciában azóta a 2-es szám már lekerült a Shift címe mellől. Állítása szerint a rendszergazdának át kellett volna olvasnia az adatokat még egyszer, miután megnyomja a mentés gombot.
Nem ez az első eset, hogy szimpla önéletrajzokból derül ki egy-egy új fejlesztés készülte. Az NFS félig arcade, félig szimulátoros gyöngyszeme a vezetési élmény visszaadásával kétségtelenül hatásos és járható út volt a széria megreformálásában. Ha pedig tényleg open world stílusú lesz a Shift 2 és megmarad a mesteri belső nézet, akkor nem lesz okunk panaszra.
Jelenleg a Criterion Hot Pursuitja az EA első számú igáslova, így a Shift 2 hivatalos bejelentésére a jövő év elejéig biztosan várnunk kell. Persze ha mégsem malőr volt a fenti eset.
Nem ez az első eset, hogy szimpla önéletrajzokból derül ki egy-egy új fejlesztés készülte. Az NFS félig arcade, félig szimulátoros gyöngyszeme a vezetési élmény visszaadásával kétségtelenül hatásos és járható út volt a széria megreformálásában. Ha pedig tényleg open world stílusú lesz a Shift 2 és megmarad a mesteri belső nézet, akkor nem lesz okunk panaszra.
Jelenleg a Criterion Hot Pursuitja az EA első számú igáslova, így a Shift 2 hivatalos bejelentésére a jövő év elejéig biztosan várnunk kell. Persze ha mégsem malőr volt a fenti eset.
$15: Könyörgök, felejtsük már el a matricázós-tuningolós vonalat, az NFS nem erről szólt 2000 előtt. Imádtam a "Halálos iramban" c. filmet, de már undorodom tőle, mert valami elvetemült ember fejébe vette, hogy ez kell nekünk, és azóta egyesek számára nincs NFS tuningocska, vinilecske nélkül. Ökörség... ez nem NFS.
Viszont amit lentebb írtál az iszonyat jó! Egy ilyen NFS visszahozhátná a széria régi fényét.
Akkor feléledhetne a széria.
gogolbordello2 érti, mi az én szívfájdalmam. Az NFS1 ill. Porsche2000 óta várok egy igazi, méltó NFS-re. A Shift képében ugyan félig-meddig megkaptuk, de valami itt is hiányzik, nem is egyvalami. Ettől függetlenül imádom, meg is vettem, tavaly óta szinte egyfolytában a gépben van a DVD-je, hogy gyorsan nyeregbe lehessen pattanni bármikor. :) (Azért a GTR-es srácok neve jóelőre garancia volt a minőségre....)
hogy értelme is legyen annak amit írtam:D
amit úgy lehet értelmezni hogya nyitott világú játék volt a hot pursuit 2 és a shift 2.
Criteriont a kukába szépen, és kérünk szépen egy matricás-tuningmentes, openworld NFS-t álomautókkal, FERRARIKKAL!
Na akkor fog valóban visszatérni az NFS a gyökerekhez, s lesz nemulass a TDU2-nek ;) (jelenleg azt várom nagyon, ez a készülő HP2 szóra sem érdemes...)
Valahogy úgy tudnám elképzelni, hogy nem egy nagy helyszín lenne totál lemásolva, mint TDU esetén, hanem mondjuk izgalmas tájakból egy-egy nagyobb megyényi, olyan párezer négyzetkilométer. Pl.: pár hegygerincnyi svájci alpok, egy komplett partvidék a francia riviérán, stb-stb, darabonként 1-200km úttal. Azt hiszem nem lenne ellenfél. Emellé régi álmom még egy oylan időjárási rendszer, ahol csúszkákon állíthatná be a játékos nemcsak a napszakot, de az időjárás minőségét is (hőmérséklet, pára, köd, csapadék) sőt az évszakot is! Na az lenne még császár... Beülni egy 512 Testarossába egy őszi, párás, lombhullatós délutánon, és végigmenni egy kellemes hegyi szerpentinen... :)
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.