A Griptonite Games fejese szerint a fejlesztők valami különlegeset hozhatnak vissza a játékosok számára, olyat, amit egy handheld géptől nem is várnánk.
A Griptonite Games fejese szerint a fejlesztők valami különlegeset hozhatnak vissza a játékosok számára, olyat, amit egy handheld géptől nem is várnánk. JC Connors, annak a stúdiónak a vezetője, akik az elsők között támogatják a 3DS-t és rengeteg olyan AAA cím kézikonzolos változatáért felelnek, mint a Assassin's Creed, vagy X-Men Origins: Wolverine.
"Tudod, sok alkalmi játékost elveszítettünk a DS piacon, akik más platformokat (iPhone) részesítettek előnyben utána, ezért úgy gondolom, hogy mindenkinek kötelessége, hogy valami különlegeset adjon vissza a játékosoknak."

"Mindenki el van ájulva a 3DS-től, hogy milyen erős gép és mennyi új funkcióval bír, köztük az analóg karral és a 3D-vel. Úgy tekintünk rá, mint egy lehetőségre, amellyel egy nagykonzol minőségű játék színvonala érhető el." Tette hozzá Connors, jól rávilágítva arra, hogy mire nem volt képes a DS.
"És ez a valami, amit megtanultam az utóbbi hat hónapban. Nem lehet úgy kezelni a gépet, mint ha egy DS lenne plusz extrákkal. Majdnem úgy kell kezelni, mint egy hagyományos konzolt, mert rengeteg olyan dolgot tud, amit eddig csak a nagyobb társai tudtak."
Hogy a 3DS nem csak a casual játékosok körében fog-e hódítani, azt kétségkívül a játékfelhozatal fogja befolyásolni. Látva, hogy készül Resident Evil, MGS és számtalan hardcore cím, igaza lehet Connors úrnak.
"Tudod, sok alkalmi játékost elveszítettünk a DS piacon, akik más platformokat (iPhone) részesítettek előnyben utána, ezért úgy gondolom, hogy mindenkinek kötelessége, hogy valami különlegeset adjon vissza a játékosoknak."

"Mindenki el van ájulva a 3DS-től, hogy milyen erős gép és mennyi új funkcióval bír, köztük az analóg karral és a 3D-vel. Úgy tekintünk rá, mint egy lehetőségre, amellyel egy nagykonzol minőségű játék színvonala érhető el." Tette hozzá Connors, jól rávilágítva arra, hogy mire nem volt képes a DS.
"És ez a valami, amit megtanultam az utóbbi hat hónapban. Nem lehet úgy kezelni a gépet, mint ha egy DS lenne plusz extrákkal. Majdnem úgy kell kezelni, mint egy hagyományos konzolt, mert rengeteg olyan dolgot tud, amit eddig csak a nagyobb társai tudtak."
Hogy a 3DS nem csak a casual játékosok körében fog-e hódítani, azt kétségkívül a játékfelhozatal fogja befolyásolni. Látva, hogy készül Resident Evil, MGS és számtalan hardcore cím, igaza lehet Connors úrnak.
A hetekben cserélem kölcsön a PS3-am egy wii-re, már alig várom, hogy többet játszhassak vele, és nem a Wii fit miatt...
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.