Ezer történeti változó a Mass Effect 3-ban

  • Írta: fojesz
  • 2010. augusztus 8.
  • Érdekesség
Link másolása
Több mint ezer történeti változó alapján épül majd fel a Mass Effect 3 végkifejlete. Az óriási szám előre adta magát, hiszen az előző részekben is sok múlott a játékoson.

Több mint ezer történeti változó alapján épül majd fel a Mass Effect 3 végkifejlete. Az óriási szám már előre adta magát, hiszen az előző részekben is sok múlott a játékoson.

Ha belegondolunk, a történeti változók száma exponenciálisan növekszik a sorozat újabb részeivel: az első rész több ponton megadta a játékosnak a lehetőséget, hogy ne mindig ugyanúgy döntsön és ezzel változtasson a sztori eseményein, majd a második játék a különböző végkifejletekre építve még több változót tartalmazott, s most pedig jön a Mass Effect 3, amelyben Casey Hudson, a projekt vezetője szerint már több, mint ezer módosító lesz.

"A fontosabb történeti pontokat kitaláljuk, de mindent előre megtervezni lehetetlen. Még fontosabb, hogy annyi kreatív lehetőséget, amit idővel összehozunk, egyszerre képtelenek lennénk kiagyalni" - nyilatkozta Hudson a PC Zone magazin munkatársainak. Elmondása szerint inkább végignézik, hogyan játszották végig a játékosok a játékot, mert ezután már tudnak mire építeni az írók. A Mass Effect 3 gyakorlatilag már a második rész megjelenése óta készül, de hogy mikor kerül boltokba, arról nincsenek információink.


Jó hír, hogy a Bioware ma kiadta a pár héttel korábban bejelentett Firepower Packet is, amely három új fegyverrel, a Phalanxszal, a Mattockkal és a Geth Plasma Shotgunnal bővíti a második részt. A DLC PC-re 160 Bioware pontért, míg Xbox 360 160 Microsoft pontért tölthető le - a közeljövőben egy komplexebb, új küldetést kínáló kiegészítő is érkezik majd a játékhoz, Lair of the Shadow Broker címen.

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...