Az SSX-sorozat legújabb része még Deadly Descents alcímmel mutatkozott be decemberben: már az első trailerből is kiderült, hogy a játékban az egyébként is hajmeresztő trükköket még hajmeresztőbb terepeken - köztük a kínai nagy fal mentén - kell majd végrehajtanunk. Sok embernek nem jött be az új koncepció, noha az EA már a kezdetektől hangsúlyozta: ez csak egy részét jelenti majd a játéknak.
A Game Informernek adott interjúban, Todd Batty kreatív igazgató hangsúlyozta: a túlélősdi csak az egyharmada a "survive it, race it, trick it" koncepciónak, vagyis konkrétan arról van szó, hogy az új részben a korábbról ismert, klasszikus SSX-stílust is vissza fogjuk kapni, ráadásul mindezt olyan tartalom mellett, mint amit "egy GTA vagy egy Red Dead Redemption tud nyújtani." A játék trükkrendszerét, illetve a trükkök animációját a Fight Night-sorozat és a Trials HD ihlette, már ami a folyamatos trükközést illeti.
A készítők ezért döntöttek úgy, hogy elhagyják a Deadly Descents alcímet, így legalább nem fogunk úton-útfélen a túlélősdire gondolni. Kilenc új kép is landolt a galériánkban, ha valaki alaposan figyelte a múltkori fejlesztői videónaplót, néhányat már észrevehetett közülük. Az SSX PS3-ra és Xbox 360-ra készül.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.