Dream:scape - az iPhone és az Unreal 3 motor

  • Írta: InGen
  • 2011. április 12.
  • Videó
Link másolása
Habár nem először csodálkozunk rá, hogy mit tud az iPhone és iPad, illetve az Unreal 3 motor kombinációja, viszont először látjuk, hogy milyen hatalmas és kidolgozott tereket tud megmozgatni a hardver. A Dream:scape első előzetese meglehetősen borzongatósra sikerült, megtekintése ajánlott.

A Dream:scape alapvetően egy nyitott világgal rendelkező, drámai sztorira és felfedezésre épülő játék, ahol a történet főleg naplóbejegyzéseken keresztül derül majd ki. A készítők egy elég nagy területet modelleztek le, külső- és belső terekkel együtt, mindezt az Unreal 3 motor segítségével. A játék iPhone-on vagy iPaden fut, s hamarosan elérhetővé válik az Apple Store-ból.

21.
21.
adye
#20: Hmmm... Valóban, elnézést igazad volt! Furi, ha ugyan az a verzió a játékból akkor elég komoly szintű háttérprogramozásra lehetett szükség, hogy a grafikát a hardware-hez igazítsa... Vagy pedig a nagyobb nevek mint az Epic is pl, valószínűleg hamarabb tisztában vannak a következő generáció képességeivel. Érdekes.
20.
20.
dareal
#18: van ami szebb, no nem vészesen. nézd meg a páncélokat:
http://www.youtube.com/watch?v=zJZZ7G7d6oU
ipad1-en pl van olyan, ami nincs is rajta, míg a 2 esetén ott figyel (pl repedés a páncélon)

ráadásul ez is úgy szebb, hogy nem is ipad2-re optimalizált, nem használja ki annak tudását, nemes egyszerűséggel többet hoz ki belőle, jobb bumpmap.
19.
19.
Hubert Cumberdale
#13: Így világos, csak kicsit olyan sznob hatása volt az első kommentednek, mert ezt így nem írtad oda, csak, ilyen effekt így meg olyan víz úgy. De tényleg csak megvették az unreal nevet és odabiggyesztették, hogy teccetősebb legyen, dehát manapság már ez megy a játék iparban. Semmi se szent csak a pénz.
18.
18.
adye
#17: Én ezt értem, és tisztában is vagyok vele :) De arra akartam kilyukadni, hogy jelenleg semmi nem szebb iPad 2-n, csak simábban mennek a dolgok :)
17.
17.
dareal
#15: jóval erősebb a gpu, a cpu is erősebb. bár Daks is írta a tesztben, hogy ami meg-meg akadt ipad1-en, az itt simán megy, köszönhetően a jóval erősebb hardware-nek.
16.
16.
adye
#15: http://www.youtube.com/watch?v=yvjW3VgXy3w ilyesmire gondolok...
15.
15.
adye
#14: Tudtommal semmi különbség nincs grafikailag, csak néhány helyen picit simábban futnak a dolgok, illetve redukálódott a töltési idő az iPad 2 esetében. Javíts ki ha tévedek.
14.
14.
dareal
#12: ezt írtad: Az iPhone 4 ugyan azt a grafikai színvonalat képes produkálni mint az iPad 1/2.

erre írtam, hogy ipad1-re igaz, de a 2-re már egyáltalán nem.
13.
13.
#4: Látom nem jött át a lényeg, ezért megismétlem :)

Amit itt látsz ennek a játéknak a demójában annál fényévekkel többre képes maga az ipad hardware! A hír azért rossz, mert ezt a demót úgy állítja be, mint valami csodát és essünk már hasra tőle, de ebből nem látszik, hogy mit tud maga az ipad és azon az keresztül unreal3! Hidd el, sokkal többet tud!

A probléma, hogy a játék használja az unreal3 márkanevet arra, hogy nagyobbnak, fényesebbnek, jobbnak tűnjön az által, hogy ilyen "profi enginet használ", pedig egy rakás híg fosocska ahogy kinéz, ahhoz képest mint amit ebből a hardwareből ki lehetne hozni (és itt van a lényeg)!

A hírből az jön le, hogy ennyit tud, pedig nem, sokkal többet és igen, egy mai telefon (okos persze, nem alapmobil) sokkal erősebb és jobb grafikai lehetőségekkel bír, mint egy 2000-ben összerakott "csúcs pc". Így fejlődik a világ.
12.
12.
adye
#10: Sehol nem állítottam az ellenkezőjét... (Bocs hogy 2 komment)
11.
11.
adye
10.
10.
dareal
#5: az ipad2 jóval erősebb, mint az iphone 4 (2 magos cpu, erősebb gpu).
az iphone 4 az ipad1-el mérhető össze.
9.
9.
adye
#5: Annyival kiegészíteném hogy az eszközök sorában még ott van az iPhone 3GS és és a 3. és 4. gerenrációs iPod Touch is (lassabbak lényegesen, de ugyan az a játékélmény)
8.
8.
XDannyL
Hát nekem nem nagyon jön be :S
Mondjuk nem sokat számít az én véleményem, mert én eleve kézikonzol ellenes vagyok :D
7.
7.
adye
Kicsit nekem olyan Alan Wake/Silent Hill feeling.
6.
6.
Hubert Cumberdale
(Ja akkor azt visszavonom :p), de akkor is abszolút ott van egy telefonhoz képest. Akit meg az zavar, hogy a víz egy animált textúra, az ne gépek előtt várjon a valóságra, hanem menjen ki a házból ;) Nekem hangulatosnak tűnik.
5.
5.
adye
#4: Az iPhone 4 ugyan azt a grafikai színvonalat képes produkálni mint az iPad 1/2. Az iPad 2 hardveres fejlettsége eddig csak a töltési időkben mutatkozik meg (ismétlem EDDIG)

On: Elképesztően hangulatos, egészen beborzongtam tőle. De azért az Unreal motor jelen esetben kicsit tényleg parasztvakítóan hat. Az Infinity Blade azért nagyobbat szólt jóval.
4.
4.
Hubert Cumberdale
#3: De azért ugye tudod, hogy egy telefonról beszélünk? EGY TELEFONRÓL! Jó nagy sz*r, hogy nem képes egy iPad, vagy egy régebbi számítógép grafikáját produkálni. pffff. Szerintem is egy vicc. A te telefonod biztos viszi a GTA4-et.
3.
3.
#2: Aki esetleg nem értené miről beszélek, vagy kételkedne annak ajánlom pl. a "The Operative: No One Lifes Forevert" (ami 2000-es) és geforce2-vel ment anno akkor még magas felbontásnak számító 1024x768-ban a <500 MHz-es Pentium II érában !!!

Az iPad "pusztán erőből" többre képes, mert ez inkább csak vicc...
2.
2.
Azért ez egy baromi nagy blöff !

Értem én, hogy "nagy szabad terek", de közben maga a render egy fixpipelinos geforce2 tudását sem használja ki, nem hogy per pixel lighting vagy shadowot. Az egyetlen "effekt" a multitexture (amiből a 2000-es geforce is 4-et tudott). Itt van egy basemap meg egy lightmap. A víz is egyszerű texture offset eltolás.. Egy nagyon-nagyon primitív, talán maximum 10 csontból álló skinning, az is nagyon darabos. Közben meg full statikus az egész... Na neeeee!

AZÉRT ENNÉL SOKKAL TÖBBET TUD AZ IPAD !!!

*: A "nagy szabad terek" meg egy bullshit, megvannak a technikák (több különböző is ugyanarra a problémára: magas poligonszám), hogy ez ne okozzon gondot, már vagy 2000-óta. Szóval ez inkább csak hangzatos lepke-puki eregetés... :)

A játék beharangozásának jó, de úgy érzem itt az unreal3, mint valami hype kulcsszó van bedobva és a hátán akarnak népszerűek lenni. De akkor valamit nagyon elb***sztak! :(
1.
1.
gucho
keményen fejlődik az "okostelefon" részleg
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...