Habár nem először csodálkozunk rá, hogy mit tud az iPhone és iPad, illetve az Unreal 3 motor kombinációja, viszont először látjuk, hogy milyen hatalmas és kidolgozott tereket tud megmozgatni a hardver. A Dream:scape első előzetese meglehetősen borzongatósra sikerült, megtekintése ajánlott.
A Dream:scape alapvetően egy nyitott világgal rendelkező, drámai sztorira és felfedezésre épülő játék, ahol a történet főleg naplóbejegyzéseken keresztül derül majd ki. A készítők egy elég nagy területet modelleztek le, külső- és belső terekkel együtt, mindezt az Unreal 3 motor segítségével. A játék iPhone-on vagy iPaden fut, s hamarosan elérhetővé válik az Apple Store-ból.
http://www.youtube.com/watch?v=zJZZ7G7d6oU
ipad1-en pl van olyan, ami nincs is rajta, míg a 2 esetén ott figyel (pl repedés a páncélon)
ráadásul ez is úgy szebb, hogy nem is ipad2-re optimalizált, nem használja ki annak tudását, nemes egyszerűséggel többet hoz ki belőle, jobb bumpmap.
erre írtam, hogy ipad1-re igaz, de a 2-re már egyáltalán nem.
Amit itt látsz ennek a játéknak a demójában annál fényévekkel többre képes maga az ipad hardware! A hír azért rossz, mert ezt a demót úgy állítja be, mint valami csodát és essünk már hasra tőle, de ebből nem látszik, hogy mit tud maga az ipad és azon az keresztül unreal3! Hidd el, sokkal többet tud!
A probléma, hogy a játék használja az unreal3 márkanevet arra, hogy nagyobbnak, fényesebbnek, jobbnak tűnjön az által, hogy ilyen "profi enginet használ", pedig egy rakás híg fosocska ahogy kinéz, ahhoz képest mint amit ebből a hardwareből ki lehetne hozni (és itt van a lényeg)!
A hírből az jön le, hogy ennyit tud, pedig nem, sokkal többet és igen, egy mai telefon (okos persze, nem alapmobil) sokkal erősebb és jobb grafikai lehetőségekkel bír, mint egy 2000-ben összerakott "csúcs pc". Így fejlődik a világ.
az iphone 4 az ipad1-el mérhető össze.
Mondjuk nem sokat számít az én véleményem, mert én eleve kézikonzol ellenes vagyok :D
On: Elképesztően hangulatos, egészen beborzongtam tőle. De azért az Unreal motor jelen esetben kicsit tényleg parasztvakítóan hat. Az Infinity Blade azért nagyobbat szólt jóval.
Az iPad "pusztán erőből" többre képes, mert ez inkább csak vicc...
Értem én, hogy "nagy szabad terek", de közben maga a render egy fixpipelinos geforce2 tudását sem használja ki, nem hogy per pixel lighting vagy shadowot. Az egyetlen "effekt" a multitexture (amiből a 2000-es geforce is 4-et tudott). Itt van egy basemap meg egy lightmap. A víz is egyszerű texture offset eltolás.. Egy nagyon-nagyon primitív, talán maximum 10 csontból álló skinning, az is nagyon darabos. Közben meg full statikus az egész... Na neeeee!
AZÉRT ENNÉL SOKKAL TÖBBET TUD AZ IPAD !!!
*: A "nagy szabad terek" meg egy bullshit, megvannak a technikák (több különböző is ugyanarra a problémára: magas poligonszám), hogy ez ne okozzon gondot, már vagy 2000-óta. Szóval ez inkább csak hangzatos lepke-puki eregetés... :)
A játék beharangozásának jó, de úgy érzem itt az unreal3, mint valami hype kulcsszó van bedobva és a hátán akarnak népszerűek lenni. De akkor valamit nagyon elb***sztak! :(
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.