"Chell bámelyikünk lehetne" - kezdte Erik Wolpaw, a Valve egyik írója - "Ő egy csendes főhős, ami nem feltétlenül csak a Valve-játékokra jellemző, de létezik ilyen dolog. A Half-Life esetében kicsit nehezebb a dolog, mert az valamivel realisztikusabb, és igazi párbeszédek zajlanak le menet közben, szóval úgy kell megírnunk a szöveget, hogy ne nagyon tűnjön fel, hogy Gordon miért nem beszél."
Wolpaw egyébként úgy gondolja, hogy a Portal 2 esetében a játékosokat nem kifjezetten érdekli Chell karaktere, nem különösebben kötődünk hozzá. Igyekeztek úgy megoldani, hogy úgy tűnjön, Chell tudna beszélni, ha akarna, csak úgy dönt, hogy nem akar: "Mivel a robotok amúgy is mind f*szkalapok, miért tisztelné meg őket azzal, hogy hozzájuk szól?" - fejti ki Wolpaw.
Az író ezen kívül még arról beszélt, hogy alapvetően kétféle módon lehet egy karakter megírásához viszonyulni: vagy a főhősünk józan, és a világ őrült meg körülötte, vagy fordítva. A Portal esetében nyilvánvalóan az első verzió áll fenn, Ez persze egy kicsit komikus felhangot is ad a Portalnak, ami azt is jelenti, hogy Chell nem igazán "komoly" karakter. Ráadásul a fejlesztés során kapóra jött, hogy a főhősnő néma, ez ugyanis rengeteg időt megspórolt a készítés során.
Ennek megfelelően, habár a játékosokat alapvetően érdekelné Chell háttértörténete, ha a többi játékfőhőshöz hasonlóan mondania kellene a kemény szövegeit, akkor közben a játék többi dialógusa szegényedne el, s a végeredmény sokkal rosszabb lenne.
Rengetegen kérdezik a Valve fejlesztőit arról, hogy a Half-Life főhőséhez hasonlóan miért néma a Portal 2 főhősnője, Chell is? A Portal sztoriáért felelős író pedig úgy gondolta, megválaszolja a kérdéseket, habár úgy tűnik, hogy a lényeg a következő: a karakter nem működne, ha beszélne.
A Gametrailers.com-ot nem érdemes nézni ha ilyenre vagyunk kíváncsiak.
Akkor nem az lenne a bajod hogy miért nem szólalt meg, hanem hogy ha már beszélt, miért csak pár szót hallottunk tőle.
Kielégíthetetlen egy faj a gamer-állat.
Gondolom fájna ostoba, vulgár megnyilvánulás nélkül megosztani egy gondolatot.
A co-op viszont tényleg plusz pont, de az engem nem köt le.
Jó játék a Portal, de azért nem érdemli meg az év játéka címet.
amm Chell-t biztosra veszem h azért tették némává mint Gordont és tegyük hozzá sok NAGYON jó poén nem ülne ha nem lennél néma (vegyük például a beszéd helyet ugrás dolgot) késöbb amikor azt mondja wheatly h: nem vagy jó kondícióban de nagyon jól ugrasz...tehát ugorja be a pájára...az óriási
a codos vérpistit meg szard le mert amugy se lenne annyi esze hogy az első pályát végig vigye.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.