A hírek egyenesen a Crytektől származnak, bár olyan korai szóbeszédek ezek, hogy tényleg nem tudni, mi fedi bennük a valóságot. Tény, hogy a Timesplitters 4-ről szóló híresztelések már elég régóta foglalkoztatják a közvéleményt: a játékot már 2007 júniusában bejelentették, végül a projektet később jegelték.
A népszerű FPS-széria igazi konzolos cím, nem meglepő, hogy az eredeti címeket fejlesztő stúdiót, a Free Radicalt a Crytek már 2009-ben beolvasztotta magába. Ha igazak a hírek, a Timesplitters 4 már a DirectX 11 kihasználásával készül, mely egyfajta vizuális benchmarkként szolgál a Microsoft következő generációs konzoljához. A játék is az Xbox 360 utódjára jelenik meg, a jelentés szerint a cég jövőre fogja leleplezni az E3-on, ahogy a Microsoft magát a konzolt is nagy valószínűséggel.
Ez utóbbi húzásával a Microsoft hamarabb szeretne kijönni a géppel, mint a Sony a PlayStation 4-gyel, mely a Crytek belsős embere szerint szintén a támogatott platformok listáján lesz.
A Timesplitters 4 alatt a CryEngine 3.0 továbbfejlesztett változata dübörög majd. Semmi sem kezelhető tényként, erre felhívnánk a figyelmeteket ismét!
(hol a javítás gomb a kommenteknél?)
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.