A Gotham City Impostors első látásra talán leginkább a Team Fortress 2-re hasonlít, így megkérdezték a fejlesztő Monolith Productionst, hogy mégis milyen karakterosztályokra számíthatunk a végleges anyagban. Lucas Myers válasza egészen meglepő volt: semmilyenre.
"A legnagyobb különbséget az fogja tenni, s ezt tartom a játék egyik legérdekesebb részének, hogy rengeteg munkát teszünk a testreszabhatóságba. Hatalmas tartalmat pakolunk erre a részre, főleg ha azt nézzük, hogy egy digitális terjesztésű játékról van szó" - mondta Myers.
Kissé jobban kifejtve ez azt jelenti, hogy ahogy karakterünk, vagy mondhatnám inkább, imposztorunk fejlődik, úgy kap hozzáférést egyre szélesebb fegyverarzenálhoz. Innentől pedig már szabadon dönhetünk majd, hogy mit viszünk magunkkal. Ez lehet akár a rakétavető, de lehet akár a gyógyítókészülék is.
Valószínűleg a következő évek egyik legkülönösebb játéka lesz a Gotham Cityben játszódó, csapatalapú taktikai shooter. Az ötlet körülbelül olyan, mintha egy játszótér lenne a Battlefield 3 fő multiplayer pályája. Mindegy is, mert a fejlesztők biztosak magukban: most elmondták, nem lesznek osztályok sem.
Mindenesetre nem temetem el a játékot, mindenképpen kipróbálom, remélem nem lesz az, hogy az újoncokat szétlövik a nagyobbak, mert nekik már van vigyorex-gránátjuk, robbanó batarangjuk és még sok más, amiről a "picik" csak álmodozhatnak....
(mondjátok ha nem így van)
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.