A múlt héti téma a fegyverválaszték volt a fejlesztői diskurzusban, ezúttal a játék világának megalkotásáról mesélnek nekünk a Codemasters munkatársai. Bár korábban nem tartozott a Bodycount erősségei közé a látványvilág, e sarkalatos pont szerencsére az utóbbi időben jelentősen pozitív fejlődést mutat.
A Codemasters Guildford nem akar világmegváltó témákat feszegetni, nem célja a jellemfejlődés, sem a drámai pillanatok, de még a valóság visszaadása sem. Ehelyett azt a felemelő érzést szeretné bemutatni, ami azzal kezdődik, amikor meghúzzuk a ravaszt a kiválaszott mordályon. A fegyverpornó minden egyéb sallangot nélkülöz - bár az élces tekintetek könnyedén beleköthetnének a vizuális stílusba, de erre szerencsére odafigyeltek a fejlesztők. Lássuk miként!
A Bodycount szeptember elején érkezik PC-re, Xbox 360-ra és PS3-ra.
egyébként csak azt mondom hogy egy videó alapján nehéz megítélni egy még nem kész terméket .
De még nem is játszottál vele azt se tod milyen pedig azé a BLACK fejlesztői több bizalmat érdemelnének :)
de a gameplay részek se tudtak sose meggyőzni,hogy érdekeljen
a sztori nem rémlik,hogy miért is nem készült inkább egy black2
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.