A demóverzió - egyelőre csak Xbox 360-ra és PS3-ra - viszont már elérhető két napja, melyben a single playerbe kóstolhatunk bele rövid ideig, valamint megcsodálhatjuk azt is, hogy mi fán terem a Team Colour fícsőr. A PC-s játékosokat megint csak az ág húzza, nekik várniuk kell pár hetet a játék megjelenéséig, holott konzolokon minden csúszás nélkük szeptember elején a boltokban landol.
A jelenlegi tervek szerint szeptember 27-e a végső dátum számítógépeken, míg a Maces verzióról erősen hallgat az Ubisoft, talán már tudnak valamit, amit mi még nem, tény nem lenne előnyős rájuk nézve, ha hosszabban megvárakoztatnák az Apple-rajongókat.
Nem csalódtuk ezuttal sem a franciákban, előszeretettel jelentik be a késést számos programjuk esetében az utolsó pillanatban. Több csúszást már nem vesz be a gyomrunk.
Addig kóstoljunk bele egy kicsit a demóba:
„Míg más játékokban ki kell szállni az autóból, és át kell rohanni egy másikig, a Driver: San Francisco története (hősünk kómában van, és az emlékeit idézzük fel) lehetővé teszi, hogy sokkal frappánsabban megoldjuk az autócserét.”
A demóban meg az volt, hogy Tanner próbálja bebizonyítani, hogy amióta a halál közeli élménye volt, azóta képes bárkit irányítani… Utána meg átvesszük az uralmat más emberek felett. Ez csak nekem adott olyan gagyi feelinget?
3. Talán én más verziót játszottam, nálam különböztek a hangok :-) Egy ekkor területen játszódó játéktól nem is várok el brutál grafikát + a terület azért volt zárva, mert demó. De amúgy tényleg, másolták a parkolós jelenetet, erre rá itt óriási változások vannak – játszadozás az idővel, shift, nitro.
9. azt a versenyt nagyon bírtam, ahol shift segítségével 2 emberkét kellett behozni a célba :-)
Minőségre a 2007s Crackdownt idézi, bár fura mert mintha lenne valami komolyabb fizika alatta, de nem az igazi!
Egyik demo küldetésben zöld az ég, nemsokat jártam SF-kóba, de az ég tuti nem zöld, ahogy a beton textúrája is ritka ronda. Irdatlan kevés polygonból áll fel a környezet, aminek jótékony hatása a 30 fps, ami persze az első ütközésnél 15-re esik vissza. Hangok rémesek, minden kocsinak ugyanaz a fék hangja (ámbár legyen csak ne ilyen gagyi) függetlenül Fiat 500-as vagy 12 kerekű kamion. Motorhangokról ne is beszéljünk.
Úgy kb a gagyi casual termékeket idézi, ami még el is menne egy lezárt pályán bohóckodásnak, de könyörgöm ez a Driver !!! És még volt pofájuk a multról beszélni, meg hogy sokat tolták a régit? A bejelentő trailer a régi parkolós Driver küldit másolta, ugyan miért, ennek raklap szarnak semmi köze hozzá.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.