Röviden összefoglalva annyi a lényeg, hogy a Doom 4 multiplayer 60 fpssel fog futni a simább, folyamatosabb élmény kedvéért, de az egyjátékos módban 30 fpst céloznak, hogy kétszer annyi démon támadhassa a játékos hátsó felét. Felmerülhet a kérdés, hogy akkor a Rage-et miért 60 fpsre lőtték be?
Nos, Carmack szerint a Rage-ben a vezetős-autózós részek indokolják a magasabb fps-számot: "A Doom 4 esetében megfelel a 30 fps, de a Rage-nél az autózós részeknél észre lehet venni a magasabb fpst, sokkal inkább, mint amikor csak sétálgatsz. Szóval utóbbi játék esetében még ezt is hozzá kellett venni a dolgokhoz."
Carmack hozzátette, hogy a Doom 4-en jelenleg tizenkét programozó dolgozik, míg a Rage-et kereken tizennyolc kóder készíti fel a startra. Miután a Rage elkészült, a technikai brigád átáll segíteni a Doom 4 csapatának.
Habár még a Rage sincs kész, Carmack atyánk szeret véletlenszerűen elhinteni technikai információkat, hogy lássuk, azért ő dolgozik, ráadásul nem is kis dolgokon. Most éppen arról beszélt, hogyan lőtték be az fps-számokat a Rage utáni nagy dobásban, a Doom 4-ben.
XD
Még az is lehet hogy 4 GB ramot is megeszik :) De jó lenne ha csipkednék magukat már 7 éve várom a folytatást :D
#10: +1 Ennyi XD
( ezért is szeretem a konzolokat, ott egy meghatározott fps-en megy a játék, kereken 30-al (ami teljesen folyamatos), tlán kicsit ugrál, de 5 fps-t szerintem nem )
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.