Del Toro elmondta, hogy olyan brutális és kemény dolgokat próbálnak ki és tesznek bele a játékba, amiket filmen egyáltalán nem merne megvalósítani. Ennek ellenére jelenleg viszonylag keveset tud foglalkozni a játékkal, mert a Pacific Rim néven futó filmjét forgatja, így csak hetente egy konferenciahívás útján tartja a kapcsolatot a csapattal: "Megbeszéljük az ötleteinket a designról, a játékmenetről és a modellekről" - mondja.
Del Toro egyébként annak ellenére, hogy nagy hollywoodi rendező, megfelelő alázattal érkezett a videojáték-fejlesztés mindennapjaiba. Pontosan tudta, hogy a filmesként megszerzett tapasztalatai nem feltétlenül számítanak sokat ebben az iparban: "Úgy vágtam bele, hogy szeretnék megtanulni egy új médiumot, mert úgy vélem, ez hasznos lesz nekem, mint történetmesélőnek."
A rendező úgy véli, a játékon még legalább két és fél, három évet kell dolgozniuk, s ő is meglepődött azon, mennyire hosszú ideig készül egy videojáték. A legfőbb gondot számára az okozza, hogy a filmekkel ellentétben nem egy forgatókönyv van, hanem a játékos döntései alapján sokféleképpen alakulhatnak a dolgok.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.