"Úgy gondolom, ez a cím remekül be fogja mutatni, mitől különbözik és jobb a Move a többi mozgásérzékelős rendszernél. Jobb, tisztább, pontosabb. Nem hiszem, hogy egy ilyen játék megvalósítható lenne akár a Wiin, akár a Kinecten, szerintem technikailag nem lennének képesek támogatni ezt a fajta játékmenetet" - kezdte szerényen a játék kreatív igazgatója, Brian Upton.
Upton szerint a Sorceryben nagyon fontos szerepet játszank a célzás és az irányítás apróságai, ami azt jelenti, hogy ha valaki jó játékos, azt bizony ténylegesen előnyökhöz fogja juttatni. A direktor szerint abszolút a hardcore réteget célozzák meg, a játékmenet ugyanis nagyon technikás és nagy mélységeket tartogat.
Az eredetileg bájos, varázsolgatós gyerekjátéknak induló, a minap újra leleplezett Sorcery tehát valami egészen más lesz. Várjuk?
Aranyos. De hardcore-nak semmiképpen nem mondanám. ;)
Engem is érdekel, nem tudom elképzelni, hogyan lehetne megvalósítani így egyben.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.