A The Witcher 2: Enhanced Edition fejlesztői most arról beszélnek, hogy milyen célokat tűztek ki a munkálatok során, különös tekintettel a választások rendszerére. Łukasz Szczepankowski küldetéstervező elmondta, hogy lelkes játékosként meglehetősen csalódott, hogy konzolokon eddig nem talált olyan szabadságot, mely a The Witcher 2-re jellemző. Döntéseink az egész történetet meghatározzák, a világ és az NPC-k sorsát is befolyásolják. A játék írója, Jan Bartkowicz hozzátette, hogy a történet szintén egyedülálló, ilyen nonlineáris összetett sztorivonalat még nem láttunk Xbox 360-on. Azért mi erre nem vennénk mérget.
A játék áprilisban jelenik meg, az Enhanced Edition extráit a PC-sek ingyen letölthetik majd. Köszönjük, Raatkainen!
Amúgy a nagyon magas gépigényről csak annyit, hogy amikor kipróbáltam egy olyan opció volt ami agyoncsapta a gépet (már nem emléxem mi az) de ha minden más fullra volt húzva akkor simán elment akár mosógépen is és baromi jól nézett ki!
Azóta már 2.2 verziónál járnak, kijátszottam háromszor, most tolom negyedszer. A legjobb játék amivel életemben játszottam :). A konzolos verzió (k) valószínűleg már a patchekkel lesz kiadva, nem hiszem hogy ezen a téren gondok lesznek. A játék ha jól számolom lassan 1 éves már. Vagy meg is van annyi.
Aki beruház rá az nem fog csalódni. Skyrimet veri szerintem magasan. Bár más stílusú játék de a grafika szebb, a mozgások nagyságrendekkel jobban vannak animálva. Aki gondolkodóban van, ne habozzon mert tényleg egy egyedi játékról van szó.
Remek sztori, remek hangulat, rohadt jó poénok, izgalmas akciók és gyönyörű látványvilág jellemzi a játékot.
(anno nem játszottam vele PC-n de ahogy hallottam a nagyon magas gépigénye és hibák felől, lehet nem is menne nálam)
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.