Ted Price, az Insomniac vezérigazgatója a Kotakunak árulta el, hogy a második részen eszközölt változások miatt bukták el a lehetőséget, hogy olyan címet alkossanak a PlayStationön, mint amilyet a Bungie csinált az Xboxokon a Halo képében:
"Vannak elméleteink, hogy miért nem lett egy Halo" - kezdte. "Az egyik, hogy annyira megváltoztattuk a Resistance 2-t, hogy úgy megleptük vele a játékosokat, ahogy talán nem is számítottak rá. És ez nem biztos, hogy jó dolog volt." Price szerint még az alapvető játékmechanikába is belenyúltak, ami talán már túlzás lehetett.
"A Resistance 3-nál már igyekeztünk visszatérni a hagyományos, a játékosok által is kedvelt játékmechanikához, és a sztorit is jóval személyesebbre vettük. Véleményünk szerint ez volt a megfelelő módszer arra, hogy elindíthassuk a sorozatot az egyedivé válás útján."
Az Insomniac rendkívül büszke a harmadik részre, és bár a Vitára készült Resistance: Burning Skies nem az ő munkája volt, az is tetszett a csapatnak. Price szerint azért adták át a munkálatokat a Nihilistic csapatának, mert nekik nem volt kapacitásuk áttérni a Vitára. Kíváncsian figyelték, hogy mit kezd egy másik brigád, az ő címükkel: "Úgy érzem, hűek maradtak az univerzumhoz" - fejezte be a vezérigazgató.
Az Insomniac jelenleg két játékon dolgozik: a Ratchet & Clank: QForce hamarosan megjelenik, a korábban Overstrike néven ismert Fuse-ra pedig még várni kell - a multiplatform fejlesztést nemrég alaposan átszabták.
A 3. résszel és az ODST-vel játszottam(a 3-at végig is vittem),de semmi extra nem volt.Egy sima shoter.Az meg külön zavaró volt,hogy nem lehetett célozni csak csípőből lőni...
történet szempontjából legalábbis meg hangulatilag,de grafikailag is szebb,ha vkinek az számít.
mellesleg tényleg nem nagy szám,számomra egy átlagos lövölde,pár haverom pedig már többször is kijelentette hogy "fúúú,ezért a játékért venne egy PS-t.mondom miről beszélsz annyi jó játék van PS3-ra,én ezt venném elő rá utoljára..." :D
Akkor nem néztél elég jól utána.Nagyon is van előzménye mindennek.Ha jól emlékszem még a KZ2-ben el is van mondva a történet az elején,de ha nem akkor a neten rengeteg írást lehet találni az előzményekről,hogy ki honnan származik és mi miért történik.
Logikus,hogy egy KZ-ból vagy egy Resistance-ből nem fognak soha annyit eladni mint a COD-ból.(sőt semmiből sem fognak annyid eladni,sajnos)
Attól,hogy nem előzte meg a COD-ot még mind a KZ3 mind a Resistance 3 sikeresnek tekinthető eladásilag szóval biztosan lesznek új részek(valószínűleg next-gen PS-re).A Killzone 1. részéből nem adtak el máig 1 milliót és mégis lett 2. rész.A második rész jelenleg 2.86 millión áll míg a Killzone 3 aminek 2 éves hátránya van 2.32 millión.Szerintem ezt sikernek lehet elkönyvelni annak a fényében,hogy vannak játékok amiknél már azt is sikernek könyvelik el ha eladnak belőle 1 milliót.inFamous 2-ből 1.25 milliót adtak csak el és már tervezik a következő részt.
K2 mai napig pazar. AI, látvány, változatosság ,stb. A K3 istencsászár lenne,ha nem herélték volna ki a multiját. Így dühből adok rá egy kettest.
És egyetértek tabu3x-el. Itt nem a játékon múlott a dolog főként,hanem a kevés vásárlón. A többség elvan a Cod-dal,meg Bf-al évekig. Emellett nehéz sikeres fps-t eladni.
azért hozom ide a kz3-at, mert elég sok párhuzam figyelhető meg, így inkább valamilyen közös problémára vezethető vissza a resi3 kvázi sikertelensége, semmint a resi2-ben megvalósított játékmechanika...
mindkét cím tényleg nagyon erős, egyedi képi világgal színvonalasan megvalósított minőségi darab, aki játszott velük, nem nagyon panaszkodhat. no, ennyit a fényezésről, de lehet a gond akkor?
probléma közös forrása nem más, mint a játékosok új generációja, akik a tömeget adják, és akik eldöntik, mi lesz sikeres és mi nem.
ők pedig más jellegű FPS-re vágynak, manapság FPS-ben a háborús lövöldékre voksolnak. ez tény, elég vetni egy pillantást az előző két cod eladásaira: több, mint 20 (Black Ops) millió, és majdnem 30 millió MW3 ment el, ami ultrabrutál mennyiség. és akkor cod mellett ott vannak az olyanok, mint BF3 a maga 14 milliójával, vagy az egyesek által kevésbé sikeresnek tekinthető MOH, amiből "csak" 5 millió körül fogyott.
ezeket ráadásul főleg nem kampány miatt tolják, hanem a multi miatt.
és akkor elérkeztünk a lényeghez a végére: a sony üdvöskéinek kitalált|utópisztikus világával kevésbé tudnak azonosulni a multiban, mint a valós, TV-ből is ismerős háborús helyszínekkel, és ez pecsételi meg mind a resi, mind kz sorozatot.
nem lennék meglepve, ha egyáltalán nem készülne több rész egyikből sem, de legalábbis jó időre jegelni fogják mindkettőt, SZERINTEM.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.