A Project Eternityt az Obsidian kalapálja serényen, mint ismeretes, egy klasszikus hagyományokon nyugvó RPG-ről van szó, mely ötvözi a Planescape Torment történetvezérlését az Icewind Dale-re vagy Baldurs Gate-re emlékeztető rendszerrel. A harc, bár valós idejű lesz, bármikor megállítható, míg kiosztjuk a parancsokat a csapatunk tagjainak. Mivel az adományok szépen gyűlnek, így a készítők új célokat vázoltak fel a nagyérdeműnek.
A mai nap azért is emlékezetes, mivel megcsodálhatjuk a Project Eternity első ingame képét. Mondanunk sem kell, remekül fest; bámulatos, hogy mit hoztak ki az Infintiy Engine-ből.
Az már biztos, hogy a kampány nagyobb lesz, mint ahogy elsőnek tervezték, s ha összegyűlik 3 millió dollár, akkor lesznek erődök és házikók is, amiket a hősök vehetnek birtokba. Ha 3,5 milliót is sikerül összeseperni, akkor kapunk egy új várost is. A bővebb részletekért kattints a fenti linkre!
"we wanted to build 3D levels, render them out as 2D images, and then have our artists paint in beautiful details, highlights, and color-tweaks before they went into the game."
Már csak mozgásban akarom látni... várós.
- "valós idejű harc" hmm, remélem jó lesz, bár én RPG-kben leginkább a DA:O kevert harcrendszerét szeretem, vagy a NWN vagy KOTOR féle körökre osztott megoldást...ha már valós idejű akkor a ME2-3 élménye tetszik, csak ott már az akció felborította az egyensúlyt...fantasy környezetben az Amalur könnyed harca egész jó volt, de nem tudom hogy egy ilyen fajta komolyabb szerepjátéknál az hogy venné ki magát
Erről lenne szó, mikor játékfejlesztésről beszélünk. Művészet ezt így összehozni, de Avellonéktől nem is várok mást.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.