Máris rekorder a Project Eternity

  • Írta: fojesz
  • 2012. október 18.
  • Hír
Link másolása
Rekordot állított be a Kickstarteren a Project Eternity, eddig egyetlen videojáték fejlesztéséhez sem kalapoztak össze ennyi pénzt a rajongók, mint az Obsidian új szerepjátékához. A gyűjtés véget ért, az elmúlt egy hónapban több mint 3,9 millió dollárt kaptak a készítők a munkálatok támogatására.

A rekordot eddig a Double Fine kalandjátéka tartotta, az év elején tartott gyűjtés során 3,3 millió dollár jött össze, az Obsidian-féle Project Eternity ezen viszont jócskán túltesz: noha eredetileg 1,1 millió dollárra volt szüksége a készítőknek, az érdeklődésről tanúskodik, hogy a játékosok 3,9 millió dollárt hoztak össze a munkálatokhoz, ami új csúcs.

A Project Eternity a klasszikus szerepjátékokat idézi majd mind játékmenetében, történetében és kinézetében is. A fokozódó érdeklődés miatt az Obsidian új célokat is kitűzött maga elé a Kickstarter-kampány során, a 4 milliós álomhatárt viszont nem sikerült átlépni, így a fejlesztői kommentár és az élő zene mellett arról is le kell mondanunk, hogy Chris Avellone-t az Arcanummal való játékra kényszerítsék.

7.
7.
Stranger
#6: Ha te mondod, elhiszem. :D
Amúgy ha kapnak 40k like-ot az Obsidian facebook oldalán akkor kapunk mégegy Mega Dungeon szintet. :D Úgyhogy hajrá mindenki.
6.
6.
Archondelta
#5: Egyáltalán nem. Egy átlag játékfejlesztő kb. 100ezret kap kézhez évente (ezt Chris Roberts, a Wing Commander alkotója által publikált adatok alapján mondom), az Eternity fejlesztői pedig nem lehetnek többen 30 főnél (kb. annyian voltak a zárópartyn). Azt is hozzátenném, hogy a Planescape Torment Sigil városában már lassan huszadik órája kalandozom és az elvileg nem is tartozik az igazi nagy városok közé. Nagyobb munka megalkotni egy Baldur's Gate méretű és ahhoz méltó tartalommal rendelkező várost mint az ember gondolná elsőre.
5.
5.
Stranger
A vége vicces volt, pl. 500k-t fizessünk egy nagy városért... Inkább ezek ilyen jelképes dolgok, hogy mit kapunk x pénzért, nem?
4.
4.
drat576
az Obsidian-nek voltak már nagyon szép munkái, de voltak olyanok is amiket piszkosul elrontottak
3.
3.
Archondelta
#2: A PayPal-t beleszámítva 4,1 millió gyűlt össze és maguk a fejlesztők mondták legutóbb, hogy meglett az utolsó strech goal is. Szóval nem kell aggódni, lesz kommentár és zenekari előadásban levezényelt OST, Avellone játékát pedig hamarosan streamelik.

Ezt a legutóbbi updateből idézem:

So that means we hit the 4M stretch goal, right?
Yes!

How do PayPal backers affect the Mega Dungeon size?
It counts toward the Mega Dungeon! We hit fifteen (15!!!!) levels!
2.
2.
Split
Basszus, a zenéket azért sajnálom... Mondjuk kevesebb mint 100e dolláron bukott meg a dolog, azt már igazán kipótolhatták volna zsebből... :D
1.
1.
vuliem
Már most, gyakorlatilag látatlanban is úgy várom, mint a Messiást. Jó látni, hogy milyen sok embernek van igénye egy ilyen jó kis old-school szerepjátékra.
Csak távol még a megjelenés :S Addig marad a Baldur's Gate Enhanced Edition.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...