A Crystal Dynamics elmondása szerint a reboottal nem titkoltan új rajongókat szeretnének a játék mellé toborozni, illetve azokat a játékosokat is vissza akarják csábítani, akik már évek óta hátat fordítottak a sorozatnak. Az Assassin's Creed-szériában, illetve a legutóbbi Hitmanben látott ösztön ebben a produktumban is helyet kap. Az opcionálisan bekapcsolható vízióban láthatóvá válnak a felvehető tárgyak, és a navigáció is könnyebb lesz.
Mivel Lara csak egy 21 éves kiscsaj, elsőre igen ügyefogyott túlélő, ám később folyamatosan fejleszthetjük szaktudását, s a tanulásra fordított időnek foganatja is lesz. A szövegkönyvért az a Rhianna Pratchett felel, aki a Heavenly Sword, a Mirror’s Edge és az Overlord sztoriját is levéste. Mellesleg ő a népszerű fantasy-író, Terry Pratchett lánya.
A narratíva valódi mélységet ad Lara kalandjának, rengetegszer találkozunk átvezető jelenetekkel. Amikor megpihenünk a tábortűz fényével, a lány kommentálja a közelmúlt eseményeit. A megszerezhető kincseket 3D-ben forgathatjuk a menüben, ráadásul némelyik megszerzéséhez külön misszió is társul számos puzzle-feladvánnyal megspékelve.
A korábbi harcrendszert jelentősen átdolgozták, kapunk fedezékrendszert is, Lara ösztönösen leguggol, amint valamilyen tereptárgyhoz közelít. A környezet elpusztítható, amire ügyelnünk kell. A közelharci támadások bővíthetőek, rengeteg lehetőségünk lesz a taktikázásra. Lara akrobatikusan mozog, de soha nem lesz belőle világklasszis tornász.
A Tomb Raider 2013. március 5-én jelenik meg.
Itt van egy végigjátszás utolsó része a TR4-ről:
http://www.youtube.com/watch?v=WL9hGWf2fJY
10óra 46percbe telt a játékosnak úgy, hogy mindent jól csinált, tudta hova kell menni.
Sztori ötlet: tetszik
Viszont, amit lejjebb is írtak.. Egy elcsigázott, kétségbeesett ember, aki szinte retteg már, az nem tol ilyen pontos mozdulatokat, nem ilyen profi. Beleépíthettek volna egy stamina cuccot. és mondjuk lassabb de kevésbé terhelő mozdulatokat, vagy gyorsabb de " áá bazzeg a karizmom oda van" típusú továbbjutást. És ha túlterheled, bizony megsérül lelassul meghal, elkapja a szatír. Hiba, hogy amint írták, egyszer sem tántorodik meg, esik el. Nem érezzük hogy esendő. Másik. Jégcsákánnyal az oldalán senki nem forog pörög vadul pláne nem gurulgat mert a csákány beleáll a horpaszába..:)
Ideje lenne már, még ha mérsékelten reálisra is venni, de tényleg kicsi realitást vinni a játékokba..:) Belőni a Élmény-realitás faktort..
Ennek ellenére egy próbát mindenképp megér majd.
A játék ettől eltekintve még lehet jó. Az Anniversaryt kb. 1 év alatt csinálták meg és aránylag hosszú lett és sztem a legjobb az új részek közül. Ennek pedig van 4-5 év fejlesztési ideje, ráadásul többen is dolgozhatnak rajta. Majd kiderül, de szerintem pár dologtól eltekintve nagyon nagyot fog ütni...
#13
Azt mondták, hogy 12-15 óra játékideje lesz. Most vagy kevés lesz a gondolkodtató rész vagy könnyűek lesznek...
Mintha nem is a Tomb Raider játék lenne.( a régi mintha "tökösebb" lett volna, így ránézésre )
Attól még persze lehet jó!
Másrészt tényleg számomra is hiányoznak azok az apróságok a játékból, amik élethűvé teszik. Az átvezetőben úgy csinál, mintha ellenne veszve, a játékban pedig úgy ugrál egyik helyről a másikra, mintha profi túlélő lenne.
remélem azért lesz benne játék is nem csak videozgatunk majd :D
a puzzle részre térve nem baj ha van benne kihívás jó ha az ember agyát megdolgoztatja a játék
másnem a kis hülye 14 éves majd megnézi a végigjátszást a neten vagy ott hagyja a játékot.
Ami tetszett a játékban a hangulat a felvázolt szituáció hogy Lara még csak kis porbafingó és meg sem közelíti az a kemény nőt akit eddig megismerhettünk
azt egész jól eltalálták VISZONT!!!
ami negatívum: számomra az hogy ha mondjuk ráugrik egy mozgó tárgyra akkor ne az legyen hogy szalad tovább mintha mi sem történt volna hanem mondjuk tántorodjon meg egy kicsit
vagy ha villámlik akkor kicsit megborzonghatna vagy ilyesmi
igaz ez csak már csicsázás de azért ha szeretnének valamelyest egy valósághű játékot kialakítani akkor beletehetnének ilyen kis apróságokat is szerintem.
Végülis be kell látni mindenkinek más a véleménye erről a játékról kinek tetszik kinek nem
akinek tetszik az úgyis a játék élményért fog játszani akinek nem tetszik az nem játszik vele de úgyis küldik majd a negatív véleményeket :P.
"A negatív vélemény is vélemény csak mindenki le sz@....ja"
Folti: Azért, mert akkor meg azért fikáznád, hogy mennyire tombraider koppincs a játék...
Na de viccet félretéve én attól félek, hogy igen elmennek efelé a nagyon akciózgatós dolog felé és a puzzle-k meg háttérbe fognak szorulni, mert ugye észnélkül mindenki tud előre menni viszont, ha gondolkodni is kell egy játékban azt a mai gyerekek félreb@sszák mi ez a szar néven... Jó ez az új irányzat is én nem mondom, de legyen benne sok puzzle amik nehezek is.
Ja és az Underworld-ös Lara még mindig jobb pina, mint ez a fiatal Lara :D
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.