Konrad Tomaszkiewicz, a játék rendezője már a Game Informernek adott videóinterjújának elején leszögezte, hogy nem akar flameháborút indítani. A CD Projekt RED sokat tanult a Skyrimtől, hogy miként kell megalkotni egy hatalmas nyitott világot, de szerinte a Bethesda elszalasztotta azt a lehetőséget, hogy a játéka magával ragadó legyen.
A játéktervezésből adódó általánosan előforduló hiányosságok a Skyrimet sem kímélték. A rendező szerint az volt a baj, hogy rengeteg ugyanolyan küldetést kellett végigzongoráznunk a Bethesda RPG-jében, és az NPC-k nem voltak tisztában azzal, hogy a játékos mit tett korábban. A The Witcher 3: Wild Huntban ez nem így lesz: a beleélés elősegítése végett, az NPC-k reagálni fognak a múltbéli tetteinkre, így minden korábbi döntésünk kihatással lesz a minket körülvevő világra. A lakosok beszélni fognak tetteinkről, dühbe gurulnak, ha valami nem tetszett nekik, de akár dicsőíthetik is Geraltot.
Tomaszkiewicz azt reméli, hogy a The Witcher 3: Wild Hunt lesz a "tökéletes szerepjáték". A cím 2014-ben jelenik meg PC-re és vélhetőleg a következő generációs konzolokra.
szóval ez azért annyira nem forradalmi
De történet orientált lineáris RPG-k mezönyében pedig a Mass Effect verte le
Így nekem a nagy hype után nagy csalódás volt (de azért egy jó játék volt)
Szoval az tény hogy van még hova fejlödnie a TES-nek de a Witchernek meg pláne
Hiába nem akartak flamelni csak sikerül. Meglátásom szerint a Skyrim egyetlen hibája az hogy nem minden embernek nyeri el a tetszését, és javarészt olyanoknak, akiktől maga a műfaj is olyan messze áll mint Makótól Jeruzsálem
A Morrowindet meg ne kezdjük már el szidni, miszter IQ bajnok
mrxten, mert egy óriási közösség van aki a mai napig nyomja vele, és gyárt tartalmat. Rengeteg új modell és textúra pakk van hozzá amivel korszerűsíteni lehet, csak aki nem néz utána annak be kell érnie a régi kinézettel.
A Witcher külső nézetes, ezért ami engem illet, teljesen érdektelen. Lehet, hogy jól néz ki, lehet, hogy érdekes és összetett a világa, lehet, hogy jók a karik benne, de én százszor inkább játszom a mára fájdalmasan elavult Morrowinddel, mert a belső nézet hangulatát a Witcher nem tudja pótolni semmivel. Ez persze én vagyok.
"A Nehrim-ben hatvannál is több küldetés található, melyeknek a várható végigjátszási idejük több, mint 50 órára tehető. A srácoknak az a nem titkolt szándékuk volt a mod alkotásakor, hogy versenyre keljenek a többi nagy nevű RPG-vel. Minden megtalálható benne, ami az igényesen elkészített szerepjátékok velejárója: új páncélokat, fegyvereket, varázslatokat, fajokat, objektumokat, valamint speciálisan a Nehrim részére komponált zenéket és még sok minden mást is belepakoltak az alkotásukba. Az átvezetőkben és dialógusokban hallható beszédeket pedig profi szinkronszínészek segítségével vették fel." És mivel már vannak történet szál átdolgozások elöbb utóbb a Skyrimet is meg tudják tölteni az általatok elvárt teltséggel.
Remélem a Witcher 3 fejlesztői ezektől a modderektől is ellesnek pár dolgot és nem követik el az alapjáték hibáit :D
Egyszer úgy eldumcsiznék veled személyesen! :)
De az jó, hogy ők mindenképp azt akarnak csinálni.
Szerintem ha elkészül, nem is lehet majd rá nagy panaszunk.
Igaz, sajnos nem játszottam a Witcher egyik részével sem, de ha tényleg sikerül nekik egy Skyrim szerű, de jobb játékot készíteniük, akkor az baromi jó lesz!
Ja, és remélem mindegyik platformra kijön, mert ha nem akkor erről is lemaradok! : )
játszottam vele 10-15 órát és olyan szinten meguntam, hogy az életben nem veszem elő többet
lehet, hogy amikor megjelent az volt a legjobb rpg meg korszakalkotó meg stb. stb. de a mai rpg -k tükrében egy kalap sz.r
nem a grafikára értem hanem az egész játékmechanizmusra 10 óra alatt minden lehetséges aduját kijátszotta és semmi érdekes nem történt már benne
a final fantasy meg pláne nem az én világom az egy rétegjáték
De azért csak hajrá!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.