Habár a benchmark már pár napja kiszivárgott, a Capcom nem tiltakozott ellene: hivatalosan is kiadta a tesztprogramot, és most már mindenki meggyőződhet róla, hogy milyen sebességgel fut majd nála a Resident Evil 6. A cím egyébként DirectX 9.0c-ben fut, s nem használja ki a legújabb videokártyák tudását: búcsút mondhatunk a DX11-es, urambocsá, a DX10-es effekteknek.
Hogy miért van ez? A Capcom állítása szerint minimálisra szeretné csökkenteni a konzolos és PC-s verziók közti különbséget, érdekes viszont, hogy akkor a kiadó korábbi PC-s címei (DmC, Dead Rising 2) miért kaptak DX11-támogatást? Félreértés ne essék, a Resident Evil 6 bitang jól néz ki számítógépeken is.
Hogy mivel maradtunk még adósak? Ja igen, a linkkel! A benchmarkot az NVIDIA honlapjáról tölthetjük le.
1280*720 (Low Low Motion blur AA OFF) FPS:18.
Ezt nem értem ha maxra van minden húzva és leveszem 720-ra és mindent leveszek nullára csak 2 fps nyerek ez borzasztó optimalizásra vall.
Majd a valódi játékban fog igazán kiderülni hogy megy, ezzel csak egy ,,nagyjából" információt kapunk:)
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.