A Rekoilban olyan stílusban játszhatsz, amilyenhez kedved van: legyen az klasszikus, letisztult forma, vagy a modern címeknél megszokott. A korábban Rikochet címen futó alkotást a Plastic Piranha fejleszti, a srácok célja az volt, hogy egy kiegyensúlyozott FPS-t tegyenek le az asztalra. Még a 2012-es E3-on több száz látogató próbálta ki a multit, azóta nagy volt a csend a csapat körül.
A projekt lassan révbe ér, a játék teljesen testre szabható lesz és a stúdió teljes mértékben tiszteletben tartja a modderek munkáját, így minden kaput kinyitnak a lelkes rajongók előtt. A Rekoilben találunk Spectator módot, a mérkőzéseket kommentátor vezetheti, a meccseket visszajátszhatjuk és a címben találunk LAN-támogatást is. 40 fegyver, öt osztály (Assault, Recon, Shotgunner, Heavy Gunner és Sniper), dedikált szerverek és a e-sport-támogatás már a kezdetek óta benne lesz a programban. A killstreakektől és járművektől búcsút mondhatunk.
A HUD letisztult, a játékmenet lehet lassabb, megfontoltabb, vagy pergős és gyors reflexeket igénylő. Minden attól függ, hogy milyen stílusú meccset indítunk. A mérkőzések gyorsan és folyamatosan zajlanak, rögtön megtaláljuk majd a saját vérmérsékletünknek és modjainknak megfelelő játszóteret.
Ha szeretted a Perfect Darkot, vagy a Halo 2-t, akkor a Rekoil is tetszeni fog. A fejlesztők megígérték, hogy a legjobban sikerült közösségi tartalmakat és modokat konzolon is elérhetővé teszik.
A Rekoil PC-re és XBLA-re érkezik az év végén.
Az egyik 15 éves és a másik is. Igen, tudom, vannak új verziók és folytatások belőlük, de új belépő, új név nagyon nincs. Nem kötekedés, csak tényleg kíváncsi vagyok milyen fpsek vannak most amik versenyeken szerepelnek, és ezek közül vajon mennyi új név van.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.