Dragon Age: Inquisition - befutottak a részletek

  • Írta: fojesz
  • 2013. augusztus 7.
  • Hír
Link másolása
Eddig kellett várni, hogy a derék olvasók átnyálazzák a Game Informer előzetesét, és felpakoljanak a netre minden lényeges infót belőle. Rögtön megosztjuk veletek is, kattintsatok!

Ahogy azt délelőtt megírtuk, a Game Informer legfrissebb számában a Dragon Age: Inquisition kapta a főszerepet, mostanra pedig ellepték a netet az előzetesből kihámozott infók.

A lényeg:

  • Három kaszt (warrior, rogue, mage) lesz, és legalább három faj közül választhatunk majd karaktert.
  • Nemcsak a karaktered fog fejlődni, de az inkvizíciós hadsereged is. Ehhez több különböző lehetőség áll a rendelkezésre, kincsek után kutathatsz, kapcsolatokat építhetsz, szívességeket tehetsz és zsarolás útján is erősítheted. Ennek jelentősége is lesz: egy kastélyt például elegendő emberrel a hátad mögött meg tudsz majd ostromolni, egyébként ez lehetetlen lenne.
  • A játékvilág több országra bomlik, mindegyik hatalmas és szabadon felfedezhető. Az előrehaladás tekintetében nem az a fontos, hogy mennyi küldetést teljesítettél eddig, hanem ismételten csak az, hogy mekkora a sereged ereje. Mindig meg kell találnod a módját annak, hogyan tudod azt növelni.
  • A térkép Eastern Fereldentől Western Orlaisig terpeszkedik, a BioWare szerint minden terület nagyobb, mint amit eddig bármikor csináltak. A környezet jóval változatosabb lesz.
  • A hatalmas terepen hátassal is átvágtathatunk.
  • Interakcióba léphetünk a környezetünkkel: a mágus például meg tudja javítani az összeomlott hidakat, egy elhagyatott erőd pedig a bázisoddá válhat.
  • Ugyanígy, a környezet is rombolható.
  • Az időjárás befolyásolhatja a játékmenetet, az eső lelassít, a homokvihar megsebezhet.
  • Számtalan tennivalóval várnak majd a játékban.
  • A PC-s irányítást tényleg PC-re szabják majd.
  • A harcrendszer taktikusabb lesz (mind egyéni, mind party-szinten), nagyobb megfontoltságot követel meg, a megfigyelés és a megfelelő reakció kapja a nagyobb hangsúlyt, nem pedig a gombcsapkodás. Az ellenfelek is kikényszerítik belőled ezt a taktikázást, nem elözönlenek, hanem együttműködve próbálják kitágítani a csatamezőt. Az ellenfelek nem fejlődnek együtt veled.
  • Egy új mágus csatlakozik a csapatodba, ő Vivienne. Leliana és Aveline visszatérhetnek.
  • A nyersanyagokból lehet páncélt craftolni a csapat minden tagjának, nagy hangsúly lesz a testreszabhatóságon.
  • A történet sok szálát elvarrják majd, a BioWare szeretné megoldani, hogy a mentések a next-gen konzolokra is átvihetők legyenek.
  • A multi kérdésére sokat sejtetően csak annyit mondtak a fejlesztők: imádták a Mass Effect 3 többjátékos módját.


A Dragon Age: Inquisition PC-re, PS3-ra, PS4-re, Xbox 360-ra és Xbox One-ra jelenik meg jövőre.

20.
20.
Elyas
hát Bioware.... az egybe több mint 150 óra játékidőt öltem 2 darab városi elffel (mind2 rogue) és 1 nemes törpével vittem végig a storyt + az összes storyt elvinnem min Ostagarig.

Szóval az elvárásaim: Min 3 faj az egyik minimum városi elf (imádtam legyapni azt a kurva nemest a story elején :D ). Továbbá a roguera Bérgyilkos specilizációt és Morrigant + Alistairt vissza :D Főleg Morrigant ha már egyszer kölköm lett tőle a végső csata előtt :D
Jah és a "Temple of the Ashes" questhez hasonlót mert azt szerettem a legjobban... És persze a morális kérdések tömkelegét de persze az alap :D
19.
19.
MrBenjamintoto
Legjobban várt játék *---*
18.
18.
mepatrik1
Jól hangzik. Ha a sztorit ki lehetne vinni coop-ban ez lenne az év játéka...
17.
17.
leviske
Rengeteg az ígéret. Nem tudom, hogy erre hogy lesz valóban idejük. Nekem elég volna, ha az Origins hangulatát képes volna hozni és valóban továbbvinné a sztorit, több nem kell.
14.
14.
Teuton
Elég nagy szégyen hogy ezt "A PC-s irányítást tényleg PC-re szabják majd." külön hangsúlyozni kell, és nem egy magától értetődő dolog.
13.
13.
Giggsy
#3: Most miről beszélsz? Egyszer a dungeon egyik irányába volt szabad a járás, egyszer a másikba. Most mi ez neked, ha nem változatosság? :D

Amúgy ha az állandó jelleggel erőltetett random harcokat kiveszik a játékból, már az is hatalmas előrelépés lenne. Ha volt valami, amit mindkét előző részben rühelltem, az az, hogy bármerre mész, utazásonként legalább egy random harc megtalál. A második rész fejlesztette ezt tökélyre, ahol ha éjszaka az alsóbb városrészbe tévedtél, pályánként legalább kettő akadt.A DA2 cirka 25-30 órás játékidejének felét a mezei parasztok lecsapkodása vitte el.
12.
12.
dBLOOD
Imádtam a Wich Huntot, remélem Morrigan visszatér a karakterem gyermekével.
11.
11.
Sznfctm
Most azt nem vágom, hogy a korábbi verziókban hol volt értelme a gombcsapkodásnak (még csak frusztrálóan nehéz helyszíneket sem tudok felidézni, ahol szétvertem volna a klaviatúrát), de jó, hogy itt se lesz neki.

Várós amúgy, bár a lista előrevetíti, hogy az "interakcióba léphetünk a környezetünkkel" = a mágus megjavítja a hidat, ÉS a lerombolt erőd a bázisoddá válik, pont. (Tehát nem szabadon, ahol csak akarsz, kapcsolódhatsz a környezethez, hanem azon a 4 helyen, ahol az egész játék folyamán megváltozik a kurzor.) Ez persze nem probléma, így is marha jó lesz a játék (a kettőt se gyűlöltem, szóval kellően alacsonyan van hozzá a léc ;) ), csak általában az ilyen baromi korszakalkotó, szabadságot ígérő feature-ök így szoktak elsülni. A példaként említett lehetőség valójában az összes lehetőség. ;)
10.
10.
Adamknight
Így elég jónak hangzik, majd meglátjuk, hogy mi fog kisülni belőle. Anno a 2-nél is volt ilyen leírás, hogy mik lesznek benne, és akkor az is jónak tűnt, aztán meg, hát tudjátok mi lett belőle :D.
9.
9.
Hab
#2: Három alapkaszt van, azon belül még többfelé fejleszthetsz. Ez egy csapat alapú taktikati RPG, nem értem miért hitted azt hogy ez változni fog.

Remélem a multi nem ilyen-olyan játékmódokból fog állni, hanem rendes co-op-ot csinálnak a kampányhoz. Annak lenne értelme egyedül.
8.
8.
Mupett
#7: Hát azért lenne miből válogatni. Elég megnézni a neverwintert. Nem az mmo-ra gondolok. Paladin, cleric, monk stb. Mondjuk, ha lehet különböző módon specializálódni, akkor elég lehet a 3 kaszt.
7.
7.
simon 555
#2: Miért milyen kasztok kellenének egy fantasy játékba?
Szuperűrninja?
6.
6.
Thane
Baromi jól hangzik, remélhetőleg úgy is csinálják majd meg.
5.
5.
Mr.Mandarin
#4: 2-t hagyd ki! Az szégyene a dragon agenek!

Nagyon örülök. Másik hogy végre lesznek újra fajok:)
4.
4.
kajszibf87
Nagyon jól hangzik, sajnos nem volt alkalmam végig vinni az előző részeket, csak a 2-vel játszottam, de ezzel ideje lesz bepótolni.
3.
3.
Menrich Brother
"A környezet jóval változatosabb lesz."

Hát ez a minimum, miután a Dragon Age II-t elrontották...
2.
2.
norbi1989
"A harcrendszer taktikusabb lesz (mind egyéni, mind party-szinten), nagyobb megfontoltságot követel meg, a megfigyelés és a megfelelő reakció kapja a nagyobb hangsúlyt, nem pedig a gombcsapkodás."

Na ettől féltem.... kár, hogy mindig ez a recept. Az a három kaszt már elég monoton szerintem.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...