Eddig kellett várni, hogy a derék olvasók átnyálazzák a Game Informer előzetesét, és felpakoljanak a netre minden lényeges infót belőle. Rögtön megosztjuk veletek is, kattintsatok!
Ahogy azt délelőtt megírtuk, a Game Informer legfrissebb számában a Dragon Age: Inquisition kapta a főszerepet, mostanra pedig ellepték a netet az előzetesből kihámozott infók.
A lényeg:
- Három kaszt (warrior, rogue, mage) lesz, és legalább három faj közül választhatunk majd karaktert.
- Nemcsak a karaktered fog fejlődni, de az inkvizíciós hadsereged is. Ehhez több különböző lehetőség áll a rendelkezésre, kincsek után kutathatsz, kapcsolatokat építhetsz, szívességeket tehetsz és zsarolás útján is erősítheted. Ennek jelentősége is lesz: egy kastélyt például elegendő emberrel a hátad mögött meg tudsz majd ostromolni, egyébként ez lehetetlen lenne.
- A játékvilág több országra bomlik, mindegyik hatalmas és szabadon felfedezhető. Az előrehaladás tekintetében nem az a fontos, hogy mennyi küldetést teljesítettél eddig, hanem ismételten csak az, hogy mekkora a sereged ereje. Mindig meg kell találnod a módját annak, hogyan tudod azt növelni.
- A térkép Eastern Fereldentől Western Orlaisig terpeszkedik, a BioWare szerint minden terület nagyobb, mint amit eddig bármikor csináltak. A környezet jóval változatosabb lesz.
- A hatalmas terepen hátassal is átvágtathatunk.
- Interakcióba léphetünk a környezetünkkel: a mágus például meg tudja javítani az összeomlott hidakat, egy elhagyatott erőd pedig a bázisoddá válhat.
- Ugyanígy, a környezet is rombolható.
- Az időjárás befolyásolhatja a játékmenetet, az eső lelassít, a homokvihar megsebezhet.
- Számtalan tennivalóval várnak majd a játékban.
- A PC-s irányítást tényleg PC-re szabják majd.
- A harcrendszer taktikusabb lesz (mind egyéni, mind party-szinten), nagyobb megfontoltságot követel meg, a megfigyelés és a megfelelő reakció kapja a nagyobb hangsúlyt, nem pedig a gombcsapkodás. Az ellenfelek is kikényszerítik belőled ezt a taktikázást, nem elözönlenek, hanem együttműködve próbálják kitágítani a csatamezőt. Az ellenfelek nem fejlődnek együtt veled.
- Egy új mágus csatlakozik a csapatodba, ő Vivienne. Leliana és Aveline visszatérhetnek.
- A nyersanyagokból lehet páncélt craftolni a csapat minden tagjának, nagy hangsúly lesz a testreszabhatóságon.
- A történet sok szálát elvarrják majd, a BioWare szeretné megoldani, hogy a mentések a next-gen konzolokra is átvihetők legyenek.
- A multi kérdésére sokat sejtetően csak annyit mondtak a fejlesztők: imádták a Mass Effect 3 többjátékos módját.
A Dragon Age: Inquisition PC-re, PS3-ra, PS4-re, Xbox 360-ra és Xbox One-ra jelenik meg jövőre.
Szóval az elvárásaim: Min 3 faj az egyik minimum városi elf (imádtam legyapni azt a kurva nemest a story elején :D ). Továbbá a roguera Bérgyilkos specilizációt és Morrigant + Alistairt vissza :D Főleg Morrigant ha már egyszer kölköm lett tőle a végső csata előtt :D
Jah és a "Temple of the Ashes" questhez hasonlót mert azt szerettem a legjobban... És persze a morális kérdések tömkelegét de persze az alap :D
Amúgy ha az állandó jelleggel erőltetett random harcokat kiveszik a játékból, már az is hatalmas előrelépés lenne. Ha volt valami, amit mindkét előző részben rühelltem, az az, hogy bármerre mész, utazásonként legalább egy random harc megtalál. A második rész fejlesztette ezt tökélyre, ahol ha éjszaka az alsóbb városrészbe tévedtél, pályánként legalább kettő akadt.A DA2 cirka 25-30 órás játékidejének felét a mezei parasztok lecsapkodása vitte el.
Várós amúgy, bár a lista előrevetíti, hogy az "interakcióba léphetünk a környezetünkkel" = a mágus megjavítja a hidat, ÉS a lerombolt erőd a bázisoddá válik, pont. (Tehát nem szabadon, ahol csak akarsz, kapcsolódhatsz a környezethez, hanem azon a 4 helyen, ahol az egész játék folyamán megváltozik a kurzor.) Ez persze nem probléma, így is marha jó lesz a játék (a kettőt se gyűlöltem, szóval kellően alacsonyan van hozzá a léc ;) ), csak általában az ilyen baromi korszakalkotó, szabadságot ígérő feature-ök így szoktak elsülni. A példaként említett lehetőség valójában az összes lehetőség. ;)
Remélem a multi nem ilyen-olyan játékmódokból fog állni, hanem rendes co-op-ot csinálnak a kampányhoz. Annak lenne értelme egyedül.
Szuperűrninja?
Nagyon örülök. Másik hogy végre lesznek újra fajok:)
Hát ez a minimum, miután a Dragon Age II-t elrontották...
Na ettől féltem.... kár, hogy mindig ez a recept. Az a három kaszt már elég monoton szerintem.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.