Dead Rising 3 - interaktív trailer érkezett

  • Írta: zoenn
  • 2013. november 12.
  • Videó
Link másolása
Nick Ramos változatos eszközökkel csap szét a zombihordák között, a legújabb előzeteseben te választhatod ki, hogy hősünk hogyan válaszoljon a rothadó fenyegetésre. Izgi lesz - már most elárulhatom.

Az élőholt hordákat különböző módszerekkel iktathatjuk ki, persze csak a szeretnénk. Belegyalogolhatunk egyenesen a sűrűjébe is, netán a tiszta utat választva, csak ott és akkor bonyolódhatunk harcba, ahol feltétlen szükséges. A fegyverek tárháza széles, ne is részletezzük inkább.

Apropó! Tudtátok, hogy a Dead Rising 3-at eredetileg Xbox 360-ra tervezték? Ám a Capcom Vancouver tervei olyan nagyszabásúak voltak, hogy könnyedén átlépték a korábbi konzol határait. Szerencsére a Microsoft a fejlesztők segítségére sietett, mondván "van ez az Xbox One, amiről még senki nem tud, csináljátok inkább arra." Így is tettek.

Megjelenés november 22-én.

12.
12.
p3ti
#11: Akkor te teljesen feleslegesen tartózkodsz ennél a hírnél - nemde? Olyan mintha én bélyeggyűjtő oldalon trollkodnék hogy : minek az a sok bélyeg? én sosem nyalogatnám őket.
11.
11.
ikaralyos01
#10: A dead rising számomra soha semmilyen élményt nem nyújtott. Persze mindenki másnak jó szórakozást hozzá.
10.
10.
p3ti
#8: Nézz róla gameplayeket. Még a legnagyobb tömegeknél sem akadozott. Tényleg az FPS számolás helyett koncentrálhatnál nyugodtan arra, hogy melyik játék milyen élményt fog nyújtani
9.
9.
p3ti
#7: Mostanában az a divat, hogy mindent meg akarunk magyarázni a technikai specifikációkkal... régen jött a gép, megvette mindenki, és boldog volt vele. Most csak a fikázás és a sár dobálás megy. Unalmas és szánalmas
8.
8.
ikaralyos01
#7: Igen csak 16-20fps már erősen a játék élmény rovására megy.
7.
7.
Downpour
#2: Aki FPSeket számol, az inkább menjen és homokozzon. Aki szeret játszani a játék élmény miatt fog játszani, és nem azért hogy remegjen az FPS miatt
5.
5.
crashpipi
#4: Hát, sok játéknál az új konzolokon elvileg fix 30 fps-nek kellene lennie. Már ez is kompromisszumokról szól, de ezt most hagyjuk is. Ez a frame per second rövidítése. Vagyis egy másodperc alatt látható képkocka. Az emberi szem a 24-25 képkockát másodpercenként már folyamatosnak látja, de ha ez alá esik már inkább tűnik állóképek sorozatának a videó, de a változást, lassulást mindenképp érzékeljük. Ez tré. Ezért gyászos, hogy egy 30 fps-re beharangozott gém sokszor leesik 16-20-ra is. Még nem akadásról beszélünk, de semmivel nem jobb ez se. :S Ha stabilan tudná, nem volna ilyen gáz. Engem speciel PC-n is szétidegel, ha a kevésbé "mozgalmas" részeknél jóval 60-70 fps fölött teljesít egy játék, de ez néha a felére is visszaesik. (sok ellenfél, nagy robbanások, stb.) A fele is elég úgymond, de a változást érzékeljük és ez nagyon sokat ront a minőségérzeten.
4.
4.
sebtapasz
valaki elmagyarázza nekem, hogy mi is aza framerate és ez a 720p 16 és 30fps között, miért baj?? Ezt most komolyan kérdezem, nem kötekedés! Légyszi!
3.
3.
crashpipi
#2: Ez tényleg siralmas. :( Bár egy Forza 5 miatt simán megéri X1-et venni. Ha nem is játszol mással sem. :)
2.
2.
ikaralyos01
720p
16 és 30fps között. Ki szeretne még XBOX-ot venni?
Alábbi linken hosszan a tech elemzés.

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-vs-dead-rising-3
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...