Aranylemezre került Garrett legújabb kalandja, amelyre már tizenegy éve várunk. Ha tanácstalanul állsz a sötét hangulatú lopakodós cím előtt, akkor most itt egy perfekt módon összerakott videós útmutató.
Az új Thief nem csupán a veteránok játéka lesz, hanem a zöldfülű tolvajoké is. Az Eidos Montreal egy videó formájában szépen összeszedte a játék legfőbb jellegzetességeit azok számára, akik nem tudják, hogy milyen jelentős címmel állnak szemben.
A reboot február 28-án jelenik meg PC-re, Xbox 360-ra, Xbox One-ra, PS3-ra és PS4-re.
Bár a medvedisznóemberek nekem a 3. részből se hiányoztak volna, de meglátjuk, mit hoznak ki belőle. Ezt leszámítva az első képek óta csorgatom a nyálam.
..mellesleg imádom amikor itt egyes felhasználók mint a menstruáló nők, nekirontanak mindenkinek (ez esetben a hozzászólóknak), ahelyett, hogy előtte gondolkoznának..
Ilyen jatek nincs es nem is lesz meg egy darabig az biztos.
Ezzel az irrealis igenyszintel nem tul sok jatekkal jatszhattal akkor eddig(gyak egyel sem).
Az objektumok villogasat meg ki lehet majd kapcsolni ...
Technikailag is sok kulonbseg van szal nem egy sort kell hozzairni.
Az allandoan elotted levo karakter tobb eroforrast zabal mivel kell jo sok anim kell hozza, tobb textura, tobb poly.
Cserebe mivel ez eroforrast zabal butitani szoktak az enemyt es kornyezetet.
Pont ezert szeretik konzolon igy lehet sporolni a grafikaval mert a hozzad hasonlo luzerek szajat be lehet tomni egy jo karakterrel ami elott verheti magat, mikozben a tobbit meg el lehet "csalni".
Meg tok rohej szokot lenni a nezd a hatam jatekoknal az az orrunk elott zajlo karakter idetlenkedese amit csak a konzoltulajok szeretnek valamiert..
Ez egy pc-s cim ha szar fostos tps lenne belole a hozzad hasonlo gyokerek miatt, teged keresnelek meg hogy puhara rugdossalak ;) , mert a thief egy etalon jatek, minden mostani fps ose.
Legalabb ne keverd ossze a szezont a faszommal.
A te amugy belatsz a hatad moge te idiota?
Egy ilyen jatekot pont csak elbaszna a tps nezet.
Vald be hogy fosol.
A külső nézet valóban könnyebb, de ahogy a skyrim esetében itt is, jobb a karakterrel való azonosulás, nagyobb a para faktor, pont amiatt amit leírtál, hogy bizony nem látsz a hátad mögé. Ez így az igazi thief.
És igen lesznek élőholtak és igen lesz mágia, kétkedők kipipálva. :)
Én azt szerettem volna, ha sok-sok felhasználható tárgyat/tereptárgyat raknak bele és ezeket sok-sok féleképpen lehet kombinálni. Így a saját logikámra lennék utalva, nem folyton villogó objektumokat nyomnának a szemem elé, hogy "itt a gázcső, lődd ki és az őr meghal tőle".. Ezt olyan dedósnak érzem.. A program próbál meggyőzni róla, hogy én voltam annyira okos, hogy kitaláltam a módszert, közben meg az orromnál fogva vezetnek.
Szóval már előre látom, hogy a környezet magas fokú interaktivitásának hiánya lesz az, amiért nem fogom túlságosan szeretni..
Egy lopakodós játéknál, ahol rendkívül fontos a térlátás, hogy magad mögé láss, a vállad felett, elképesztő hiba nem külső nézetet alkalmazni. Ehelyett, rángathatjuk a kamerát jobbra-balra, miközben semmit nem látunk, ráadásul, azt sem tudom, ki vagyok, mert még a saját alakomat, arcomat sem látom. :(
Nagyon gáz.
#5: Ha már mindenképp le akarsz tölteni valamit, lenne egy jobb játék, amit kipróbálhatnál! Úgy hívják, Trójai Faló. Remélem, egyszer neked is lesz alkalmad megismerkedni vele... hihetetlen élményben lesz részed! ;)
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.