Két nagyon fontos megjelenésünk is lesz ezen a héten, elvégre érkezik a Plants vs. Zombies: Garden Warfare, és a Call of Duty: Ghosts Onslaught DLC-je is megjelenik PC-re és PlayStationökre.
De fordítsuk komolyra szót: sűrű lesz péntekünk, ugyanis aznap kerül boltokba a Castlevania: Lords of Shadow második része és a rebootolt Thief is. Utóbbiról már megjelentek az első kritikák, a Castlevaniáról pedig holnap jönnek - reméljük a legjobbakat!
PC:
- Call of Duty: Ghosts - Onslaught (február 27.)
- Castlevania: Lords of Shadow 2 (február 28.)
- Chuck's Challenge 3D (február 28.)
- Pac-Man Museum (február 26.)
- Procyon (február 26.)
- Resident Evil 4: Ultimate HD Edition (február 28.)
- Shadowrun Returns: Dragonfall (február 27.)
- The Yawhg (február 27.)
- Thief (február 28.)
PlayStation 4:
- Call of Duty: Ghosts - Onslaught (február 27.)
- Thief (február 28.)
PlayStation 3:
- Call of Duty: Ghosts - Onslaught (február 27.)
- Castlevania: Lords of Shadow 2 (február 28.)
- Magus (február 25.)
- Pac-Man Museum (február 26.)
- Tales of Symphonia Chronicles (február 28.)
- Thief (február 28.)
PlayStation Vita:
- Nincs megjelenő játék a héten
Nintendo Wii U:
- Nincs megjelenő játék a héten
Nintendo 3DS:
- Nincs megjelenő játék a héten
Xbox One:
- Plants vs. Zombies: Garden Warfare (február 27.)
- Thief (február 28.)
Xbox 360:
- Castlevania: Lords of Shadow 2 (február 28.)
- Pac-Man Museum (február 26.)
- Plants vs. Zombies: Garden Warfare (február 27.)
- Thief (február 28.)
Mobil:
- Shadowrun Returns: Dragonfall (február 27.)
- Trolls vs. Vikings (február 26.)
Mozipremierek (február 27.):
- Apáim története
- Csajkeverők
- Gyermekeink
- Non-stop
- Prince Avalanche - Texas hercege
DVD- és Blu-ray-premierek:
- Az első igazi nyár (DVD, február 26.)
- Szupercella (DVD és Blu-ray, február 26.)
Ha valamire azt mondjak jo es folyamatosan ragjak a szajaba(sot egymast spanoljak itt is az emberek), akkor akar mekkora fos is az tetszeni fog neki (lsd far cry 3 assassin"s c. meg a tobbi moslek).
Azert az fc3-at irom mert azzal volt "szerencsem" jatszani (egy cigi-kave kombo utan, reggel kulonbet produkalok a lakas legkissebb helysegeben).
Gondolom a far cry 3 tetszett, na az az volt.
a. Átjött a lényeg, tetszett. (lehet, túl alacsony volt az elvárás)
b. Nem jött át a lényeg, félreértelmeztem, és emiatt tetszik annyira.
c. Nem értettem belőle semmit, ezért szarnak nevezem.
d. Az ízlésvilágomnak, nem elég kidolgozott és nem elég csavaros. (lehet, túl nagy volt az elvárás)
Mielőtt kérdés lesz, nem töltöttem le az x360-as vareziót, nem próbáltam ki megjelenés előtt, ez csak puszta feltételezés. ;)
Ha nem assassin's field of duty creed akkor -30 pont.
Amugy meg az amcsik es a britek is angolszasz kultura.
Ami magaval hozza hogy barmok.
Neezuk meg a commandso 1 et az amcsiknal buko volt auropaban meg tarolt es nepszeru lett.
Az amcsi ostoba muveletlen es erre a szontre probalja eroszakkal lehuzni a tobbieket is ami nagyresz (tisztelet a kivetelnek) a mai fiatalsagon is latszik.
Feloldalas lefosott haj a nadrag ulepe a terden kint a segge tel viz idejen, log a taknya mert alergias meg az oxigenre is, meg elozo este ugy betepett, hogy delig az ajtokat se talalja el de amikor esznel van is. Olyan lassu hogy ket lepes kozt uj padlolapokat lehet lehet lerakni ala.
Na most ezektol mit varsz?
"As you push closer to the truth over the game's eight story chapters, the narrative loses all focus, the mystical mumbo jumbo takes over, and you're left with no real sense of closure."
Magyarul, a kedves cikkírónak, nem jött át a történet lényege. Érdekes, hogy valahol meg épp az ellenkezőjét lehet olvasni. A régi Thief fanok, még nemrégiben amiatt sóvárogtak, hogy semmi misztikus dolog nem lesz a játékban... erre a cikkiró, pont hogy ezt a misztikus vonalat tartja túlzásnak, mivel szerinte, ez teljesen értelmetlen irányba viszi a sztorit...
Vannak tök ellentmondásos tesztek, de én megmondom az őszintét, hogy szerintem túlságosan nagy elvárásokat fektettek a játék elé, főleg a Dishonored után. Abban a játékban sem volt több a sztori egy közepesnél, de remekül elő lett adva és volt benne egy nagyobb csavar, amire ráadásul számítani lehetett. Akció játék/lopakodós játék volt egyben, amiben volt Thief feeling. A Thief-nél meg arról megy a duma, hogy egy idő után unalmas... fogadok azért, mert sokat kell benne sunnyogni. Szerintem az emberek, lusták és türelmetlenek. Ez egy lassú játék, mindig is az volt. És ilyenkor, mikor végre szakítanak a mai trendekkel, az embereknek nem kell. Pedig, beletettek minden segítséget, ha valaki sík hülye az ilyen játékokhoz. Ugyanakkor a HC réteg is örülhet, mert ki lehet kapcsolni a fókusz képességet, a célkeresztet, az automatikus mentést, sőt az egyszeri életet is be lehet kapcsolni.
Szóval, már alig várom, hogy végre én is megtapasztaljam, hogy mitől lett ez a játék annyira középszerű...
Sajnos a mai világban már nem menő olvasni, de sokkal könnyebben és valósabban el lehet dönteni egy játékról, hogy kell e nekem ha a tesztet veszem figyelembe, nem pedig a pontszámot. Teljesen felesleges oda.
Remélem valami nagy lap majd rájön erre és megreformálják a teszteket azzal, hogy nem lesznek pontszámok.
Kotaku már közel van hozzá az Igen/Nem végeredménnyel, de az még mindig nem elég.
Thief-re vissza: a kritikák egy része olyan dolgokat érint amit patch-el javíthatnak, ha hajlandóak, az talán javítana majd az összképen mire elkészül a GOTY kiadás.
Ahol szerinted ennem nincs igazi oka, kiveszed a 0, 1 és 10 pontosokat és egyből kiegyensúlyozottabb képet kapsz.
GN 6.8
PC Gamer 7.9
GameTrailers 7.5
Gamespot 6
Es ahogy nezem az iranyitassal kapcs fikat a kontrolleren szerencstlenkedok irtak.
Azt meg ki nem szarja le, ez egy pc-s cim.
Amugy is a banatos tokom jatszik fps-t, plane ilyet harckocsi kormanyon?
Jo autoshoz, gyepaldahoz, ugribugrihoz esetleg tps-hez.
Az ujsagiro azert ujsagiro, mert szeret jatszani, de nem szeret melozni es nem ert semmihez. Amibol kovetkezik, max kritizalni tud de amugy segghulye.
(Sok jatek azert kap magas pontszamot mert kap ropi anyagot. Meghivjak bemutatora, ceges rendezvenyre, ahol a jopenzen megfizettett miniszoknyas ribanc elhiteti vele, hogy ellenalhatatlan a 120 kilos testsulya meg az oklomnyi pattanasai. Amibol 85 plusszos ertekeles lesz.)
En a stalker ota megtanultam, hogy le kel tolteni a "demot" (khm).
Aztan, ha jo, megvenni amugy meg kuka.
A marketing bullshit meg marad a csimpanzoknak.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.