Mára is jutott egy izgalmas rajongói munka, egy kolléga a Half-Life 2 vonatállomását építette újra az Unreal Development Kittel. És ami még jobb, hogy MÁV-vonatokat használt hozzá!
Az alábbi képeket egy Logithx nevű júzer tette közzé a Polycount nevű oldalon, és a Half-Life 2 elejéről ismerős vonatállomást ábrázolják - igaz, a grafika nagyságrendekkel jobb ahhoz képest, mint amivel 2004-ben találkoztunk.
Logithx az Unreal Development Kittel építette újra a pályát, és bár saját bevallása szerint sok benne a placeholder modell és textúra, a látvány így is lenyűgöző. Logithx egyébként törölni fogja a projektet, nemes egyszerűséggel azért, mert úgy döntött, hogy inkább Unreal Engine 4-gyel dolgozik tovább.
Külön piros pont jár a MÁV-vonatokért!
https://www.youtube.com/watch?v=rKiKXwpWx58
Tessék, két kép összehasonlítás gyanánt:
alap: http://screenshot.xfire.com/s/74812435-4.jpg
FF CM13: http://screenshot.xfire.com/s/129603910-4.jpg
Ő pedig a megújult Alyx, Adriana Lima-ról mintázva:
http://screenshot.xfire.com/s/129600893-4.jpg
De ez tenyleg pengen nez ki.
A kommentekröl: van egy híres mondás: "adott mennyiségü seggfejségen kettötöknek kell megosztozni!"
Most ahogy látom nem biztos, hogy elég az adott mennyiség.
Abban túlságosan sokat változtattak a karaktereken. Nem tudom, hogy jutottak arra az elképzelésre a készítők, hogy a HL-ben a csöcs meg bugyivillantás életképes ötlet. Ez viszont frenetikus. Kb olyan érzés mint amikor megláttam a Black Mesa Source-ot.
"elsősorban mások tolerálását kéne gyakorolni, könnyebb lenne mindannyiunknak."
Csak görbe tükröt tartottam Torpex elé, aki másokat szapul, ne sírjon a ugyanazt kapja. Kurva sem sír, ha basszák ! De elsősorban mások tolerálását kéne gyakorolni, könnyebb lenne mindannyiunknak.
"Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal."
Mielőtt valami agytraktor beleköt.
Szemfülesek észrevehették, hogy nem csak a vonat Máv, Nyugati Pu szerepel a képen. :D
Nagyon komolyan néz ki!!!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.