Kötött játékmenet, leegyszerűsített harcrendszer, vajmi kevés szabadság - ez a pár tényező jellemző korunk RPG-ire. Amikor Brian Fargo csapata fellőtte a Wasteland 2 Kickstarter-kampányát, többen nem hittek abban, hogy a dögnehéz keményvonalas szerepjátékoknak manapság is van létjogosultsága. Nos, a vásárlók rácáfoltak minderre.
Az inXile Entertainment bejelentette, hogy mindössze négy nappal a steames megjelenés után már 1,5 millió dollár bevételt termelt a Wasteland 2. Brian Fargo szerint a csapat "el van ragadtatva", amiért ilyen sokan döntöttek a játék mellett, hiszen a régi idők nehézségével és stílusával felvértezett produktum ma már nem a mainstream kategóriát képviseli.
A Wasteland 2 sikere talán más fejlesztőket is inspirálhat arra, hogy újra hardcore RPG-ket készítsenek. Ugye, BioWare?
A tesztünkkel hamarosan jelentkezünk.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.