Aki játszott már a Destinyvel, tudja, hogy ott mit jelent a shared-world koncepció: akkor is összefuthatsz más játékosokkal a pályákon, amikor nem csapatban játszol, és nem is PvP-zel. Habár a The Division hasonlóan próbálja összemosni az egy- és többjátékos élményt, itt ilyen nem fog előfordulni, a fejlesztők a GameSpotnak beszéltek erről bővebben.
Mint mondták, a The Divisionben idegen játékosok csak a közösségi térben, illetve a PvP-területként szolgáló Dark Zone-okban jönnek majd veled szemben, amúgy pedig csak a csapattársaid lehetnek melletted. Hovatovább a Dark Zone-ok sem olyan kompetitív élményt nyújtanak, mint a Destiny PvP módjai: míg azokba eleve azért léptél be, hogy mások ellen harcolhass, itt az éberségen, az esetleges csapatjátékon lesz a hangsúly, és nem feltétlenül az a lényeg, hogy megölj másokat. Csak akkor támadsz, amikor úgy döntesz, vagyis valószínűleg a többjátékos túlélőjátékokhoz hasonlóan itt az egymás iránti bizalom is fontos szerepet játszik majd.
Egy másik előzetes szerint a játék történetében lesznek olyan mérföldkövek, amiket muszáj teljesíteni ahhoz, hogy további küldetéseket csinálhassál. Ez a fejlesztők szerint ugyan megbontja majd azokat a csapatokat, amelyek egyenlőtlenül fejlődtek, de egész egyszerűen ezek olyan pillanatok, amiket mindenkinek át kell majd élnie.
A The Division valamikor 2015-ben jön (ha minden jól megy), és akkor PC-re, PS4-re és Xbox One-ra fog megjelenni.
Az egyik legnagyobb csalodás voltt a WD!
Ezt nem szurhatják el.
A játékot várom, bár a megjelenést illetően szerintem 16-ra fog átcsúszni!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.