A Necropolis egy roguelike játék lesz, a történet szerint főhősünk egy Abraxis nevű mágus föld alatti labirintusába keveredik, akiről egyébként (mármint a gonoszról) még annyit kell tudni, hogy előszeretettel teszi el láb alól a kalandorokat, hogy aztán a lelküket és a testüket felhasználva mindenféle lényt teremtsen - akik aztán persze még több kalandort szeletelnek fel.
A Necropolis a fejlesztők leírása szerint "a lényegét tekintve egy akciójáték, és más roguelike játékokkal ellentétben a harcrendszere az időzítésen és az animációkon alapul". A valós idejű harc során kulcsfontosságú, hogy a támadásaink hatékonyságát maximalizálva jól időzítsünk, figyeljük és tanuljuk ki az ellenfelek viselkedését, és igyekezzünk minél jobb kombókat csinálni. "Egyszerű gombcsépléssel nem megyünk semmire" - ígérik a készítők.
A Necropolis kazamatái véletlenszerűen generáltak, minden végigjátszásra mások, ráadásul játék közben is változhatnak, a Harebrained srácai szerint bizonyos területeken a játékosok belenyúlhatnak a pálya elrendezésébe - bármit is jelentsen majd ez a gyakorlatban. További érdekesség, hogy a játék ellenfelei folyamatosan harcolni fognak egymással.
Megjelenés 2016-ban, Windows, Linuxra és Macre.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.