Csúnyán elhasalt a The Black Glove

  • Írta: fojesz
  • 2014. november 10.
  • Gyászhír
Link másolása
Ahogy azt lehetett sejteni, kudarcba fulladt a The Black Glove Kickstarter-kampánya, a játékot fejlesztő csapat most minden erejével azon van, hogy megmenekülhessen a projekt.

Mi is megírtuk, hogy nem áll jól a Day For Night Games első játékának a szénája: a szürreális alapötletre építkező The Black Glove-ra Kickstarteren szerették volna összeszedni a srácok a pénzt, az eredeti elképzelések szerint 550 ezer dolcsiból egy legalább 6 óra játékidőt biztosító, 20 dolláros játékot tudtak volna összerakni, aminek a kiadását maguk vállalhatták volna.


A Kickstarter-kampánynak azóta vége, és bár menetközben PS4-es portot és VR-támogatást is ígértek a fejlesztők, a gyűjtés végén valamivel több mint 216 ezer dollárnál állt meg a Kickstarter számlálója. (Ami semmi esetre sem jó hír, a Kickstarter játékszabályai szerint ugyanis a sikertelen kampány végén az eddig befizetett pénzeket is vissza kell utalni a támogatóknak.)

Day For Night Games srácai most megoldást keresnek. Állításuk szerint meg akarják menteni a projektet, de biztosan nem indítanak majd új közösségi gyűjtést - ezzel szemben néhány kiadóval leülnek tárgyalni, hátha megtetszik nekik az ötlet.

A The Black Glove fejlesztői egyébként a BioShockot is jegyző Irrational Games soraiból kerültek ki, miután a stúdió lehúzta a rolót. Új játékukról itt írtunk részletesebben - kemény falat, sok sikert a kiadókereséshez, urak!

8.
8.
Gykrizsi
#7: Szerintem meg a videó volt a gond. Felírták volna kik csinálják, egy-két kép és kész. Ment volna az egész mint a karikacsapás. Viszont a videót megnézve elment a kedvük, mert túl összevissza katyvasz volt. Lehet, hogy jó lett volna/lesz, de nekem pl. tök érdektelen volt, miután a videót megnéztem, túl elvont. Saját vélemény, bár amekkora bukta volt, szerintem másnak sem jött be.
7.
7.
tupaccc
Ezzel a projekttel csak egy baj volt - a címe. Ha Glove Simulator néven hirdették volna, dőlt volna a pénz ezerrel :-)
5.
5.
br1Koo
remélem összejön nekik, mert imádom a stílusukat, meg a művészetet amit ki tudnak fejezni a játékaikban. Kíváncsi vagyok mire jutnak.
3.
3.
markoci555
#1: egyelőre*

#2 6 óra??? Már kezdem érteni miért nem támogatták... (ránéztem és 7 van írva, de az szinte ugyan az, szégyen...)
2.
2.
pikszel
Fura, hogy a nagy név ellenére sem jött össze, bár az a 6 óra játékidő nagyon karcsú. szerintem hosszabb játékidő kellett volna akár epizódikus formában, esetleg multiplayer.
1.
1.
Extol
Ezt is azt mutatja hogy erre egyenlőre nincs igény
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...