A Legacy of Kain-sorozat az elmúlt években a Square Enix fekete bárányának is tekinthető: a kiadó már tíz játékot kaszált el eddig a cím alatt, például a Legacy of Kain: Dead Sunt, amit az Unreal Engine 3 hajtott. A Climax Studios alkotása már elég közel állt a megjelenéshez, amikor 2012-ben kihúzták a dugót a kiadói illetékesei.
A legutóbbi látnivalók roppant ígéretesek voltak, máig nem tudjuk, hogy miért döntöttek a kasza mellett, és miért ragadták ki csak az aszimmetrikus online módot, amiből később a Nosgoth lett.
A minap újra előkerült a Dead Sun a NeoGAF-en. a fórumozók alaposan beleásták magukat a témába, egy rakat infót halásztak elő a megboldogult játékról egy félórás gameplay-jel együtt:
#22 Bunkókám, ne magadból indulj már ki kösz! Szerintem több klasszikussal toltam, mint te azt gondolod :) (Blood oment is végig vittem akármennyire is unalmas volt, a soul reaver végett) Igénytelenség, meg a profil képednél kezdődik...
Nyugodtan lehet jönni a grafikával meg egyebekkel, de emberek... a StarWars sem a mai technológiával kezdte a filmeket, mégis eszeveszett rajongótábora van neki. Ne akadjunk már fel ilyeneken.
Amúgy jól tették, hogy törölték, én reménykedtem egy igazi blood omen 2 folytatásnak, mert annak volt keményen zord vámpír hangulata.
Tetszett a repülés és a világok közötti váltogatás is.
Volt ebben potenciál.
Kár érte.
Keményebb foltozgatásokkal még lehetett volna amúgy jó, kár érte :S
Pár jó ötlet tényleg volt benne.A lelkek magába szívása viszont a lehető legrosszabb lett.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.