A Mount & Blade II: Bannerlord fejlesztése során a rajongók igényeit tartotta szem előtt a TaleWorlds. Lesz itt minden finomság: a fő küldetések mellett opcionális sztorivonal, még nyitottabb környezett és okosabb játékmenet is.
A Gamescomon jelentették be, hogy az új részben már dinamikusan változó évszakoknak, craftolásnak és valódi ingame gazdaságnak örülhetünk. A várostromok során már minden gépet a játékos kezelhet, drámai ütközetekre számíthatunk és a sikerhez ütőképes stratégia szükséges.
A Bannerlord már a Warband 2010-es megjelenése óta készül, a motort teljesen újraírták a srácok, ráadásul támogatni fogja a rajongói modokat is, pont úgy, mit korábban.
Sajnos megjelenési dátumunk még nincs.
remelem singleben emelik a max katonak szamat. mikor ilyen kb. 500 vs 500 fős csatak mennek en picit kevesellem a 150 fot.
Multiban is simán van még szerintem olyan szerver amin vannak 100+an esténként. Custom mapok is zseniálisak. Volt már minden féle gyűrűk urás térképen kedvenc mória meg a helm szurdok. Engem leginkább az íjászkodás fogott meg benne. Azzal nagyon jól toltam szépen ráéreztem. Gyalogosként meg kard lándzsa és támogatóként szurkálok amikor nem rám figyelnek.
Találtam valamit de biztos nem az, mert nagyon kicsi. A hivatalos oldalon meg csak a kettőspontok utáni üresség van.
A mod tamogatas is nagyon jo. Mar most varom a Gyuruk uraval kapcsolatos modot :D
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.